Setting the Agenda: Mass Media and Public Opinion 3rd edition

Täpsustused:
Autor: Maxwell McCombs, Sebastian Valenzuela
Lehekülgede arv: 248
Ilmumisaasta: 2020
Kauba ID: 19324228
Äpis TASUTA TARNE al 15 €
2709
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

16. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

16. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

16. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

16. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

16. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

16. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

16. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

16. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

16. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

16. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 94% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Setting the Agenda: Mass Media and Public Opinion 3rd edition

News media strongly influence how we picture public affairs across the world, playing a significant and sometimes controversial role in determining which topics are at the centre of public attention and action. Setting the Agenda, first published in 2004, has become the go-to textbook on this crucial topic. In this timely third edition, Maxwell McCombs – a pioneer of agenda-setting research – and Sebastián Valenzuela – a senior scholar of agenda setting in Latin America – have expanded and updated the book for a new generation of students. In describing the media's influence on what we think about and how we think about it, Setting the Agenda also examines the sources of media agendas, the psychological explanation for their impact on the public agenda, and their consequences for attitudes, opinions and behaviours. New to this edition is a discussion of agenda setting in the widened media landscape, including a full chapter on network agenda setting and a lengthened presentation on agenda melding. The book also contains expanded material on social media and the role of agenda setting beyond the realm of public affairs, as well as a foreword from Donald L. Shaw and David H. Weaver, the co-founders of agenda-setting theory. This exciting new edition is an invaluable source for students of media, communications and politics, as well as those interested in the role of news in shaping and directing public opinion.

Üldine tooteinfo: Setting the Agenda: Mass Media and Public Opinion 3rd edition

Kauba ID: 19324228
Kategooria: Ühiskonnateemalised raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,02 x 0,15 x 0,22 m, 0,41 kg
Kirjastus: John Wiley and Sons Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Sotsiaalteaduste raamatud
Autor: Maxwell McCombs, Sebastian Valenzuela
Lehekülgede arv: 248
Ilmumisaasta: 2020

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Setting the Agenda: Mass Media and Public Opinion 3rd edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki