Ministry of Truth: BigTech's Influence on Facts, Feelings and Fictions 1st ed. 2022

Täpsustused:
Autor: Vincent F. Hendricks, Camilla Mehlsen
Lehekülgede arv: 199
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 15873599
Äpis TASUTA TARNE al 15 €
5724
Müüja: Minced 4.4
Lisa korvi
757 / kuus

3 1908
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

14. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

14. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

14. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

14. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

14. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

14. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

14. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

14. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

14. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

14. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Minced 4.4

Toote kirjeldus: Ministry of Truth: BigTech's Influence on Facts, Feelings and Fictions 1st ed. 2022

The Ministry of Truth scrutinizes the information market in the era of the attention economy calling on citizens, public educators and politicians to action in averting the role of BigTech in critical infrastructure. Through phenomena such as influencers, ‘fake news’, and covid conspiracies, the authors reveal how social platforms control facts, feelings and narratives in our time to such a degree that they are the de facto arbiters of truth. BigTech seemingly controls the information infrastructure and also decides what we pay attention to. The authors suggest hope for a more democratic internet through their systematic analysis of the largest players of the information age. The aim is to amplify human agency for a robust deliberative democracy — not version 2.0 — but a lasting version with staying power. This book appeals to the general interest reader and professional invested in the mobilization of responsible technological development.Vincent F. Hendricks is Professor of Formal Philosophy at The University of Copenhagen. He is Director of the Center for Information and Bubble Studies (CIBS) funded by the Carlsberg Foundation.Camilla Mehlsen is Digital Media Expert and Spokesperson for the Danish child organization Children’s Welfare. She is author of several books on digital literacy and her work on digital media has been published in various newspapers and magazines.

Üldine tooteinfo: Ministry of Truth: BigTech's Influence on Facts, Feelings and Fictions 1st ed. 2022

Kauba ID: 15873599
Kategooria: Ühiskonnateemalised raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,13 x 0,2 m, 0,26 kg
Kirjastus: Springer Nature Switzerland AG
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Sotsiaalteaduste raamatud
Raamat väljavõttega: Jah
Autor: Vincent F. Hendricks, Camilla Mehlsen
Lehekülgede arv: 199
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Ministry of Truth: BigTech's Influence on Facts, Feelings and Fictions 1st ed. 2022
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki