Avasta maagiline sügis! Soojadest parkadest lehepuhuriteni - kõik superhindadega!

Making Games for Impact

Täpsustused:
Autor: Kurt Squire
Lehekülgede arv: 240
Ilmumisaasta: 2021
Kauba ID: 15913929
TASUTA TARNE al 20 €
6028
7836
-23%
Müüja: Pro Baltic 4.4
Pakkumised teistelt müüjatelt (3):
5699
-
7502
Lisa korvi
797 / kuus

3 2010
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

16. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

16. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

16. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

16. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

16. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

16. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

16. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

16. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

16. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

16. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
KATARATA
5699
EasyShop
7502
Minced
7062
Müüja: Pro Baltic 4.4

Toote kirjeldus: Making Games for Impact

"Squire draws on 15+ years of experience to describe how games are developed and deployed in the classroom"--
Designing games for learning: case studies show how to incorporate impact goals, build a team, and work with experts to create an effective game.Digital games for learning are now commonplace, used in settings that range from K–12 education to advanced medical training. In this book, Kurt Squire examines the ways that games make an impact on learning, investigating how designers and developers incorporate authentic social impact goals, build a team, and work with experts in order to make games that are effective and marketable. Because there is no one design process for making games for impact—specific processes arise in response to local needs and conditions—Squire presents a series of case studies that range from a small, playable game created by a few programmers and an artist to a multimillion-dollar project with funders, outside experts, and external constraints.            These cases, drawn from the Games + Learning + Society Center at the University of Wisconsin–Madison, show designers tackling such key issues as choosing platforms, using data analytics to guide development, and designing for new markets. Although not a how-to guide, the book offers developers, researchers, and students real-world lessons in greenlighting a project, scaling up design teams, game-based assessment, and more. The final chapter examines the commercial development of an impact game in detail, describing the creation of an astronomy game, At Play in the Cosmos, that ships with an introductory college textbook.

Üldine tooteinfo: Making Games for Impact

Kauba ID: 15913929
Kategooria: Ühiskonnateemalised raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,15 x 0,23 m, 0,37 kg
Kirjastus: MIT Press Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Täpsustamata
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Kurt Squire
Lehekülgede arv: 240
Ilmumisaasta: 2021

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Making Games for Impact
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Pakkumised teistelt müüjatelt (3)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: KATARATA 4.6
(1654 ostja hinnangud)
0 €

Omniva pakiautomaat

22. oktoobrist

000
Võimalikud tarneviisid
5699
Müüja: EasyShop 4.5
(407 ostja hinnangud)
0 €

Omniva pakiautomaat

16. oktoobrist

000
Võimalikud tarneviisid
7502
Müüja: Minced 4.3
(413 ostja hinnangud)
0 €

Omniva pakiautomaat

25. oktoobrist

000
Võimalikud tarneviisid
7062