The End of Loyalty: The Rise and Fall of Good Jobs in America

Täpsustused:
Autor: Rick Wartzman
Lehekülgede arv: 432
Ilmumisaasta: 2018
Kauba ID: 15358584
Äpis TASUTA TARNE al 15 €
4099
Müüja: KATARATA 4.6
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

16. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

16. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

16. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

16. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

16. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

16. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

16. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

16. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

16. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

16. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: KATARATA 4.6
  • 85% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: The End of Loyalty: The Rise and Fall of Good Jobs in America

Having a good, stable job used to be the bedrock of the American Dream. Not anymore. In this richly detailed and eye-opening book, Rick Wartzman chronicles the erosion of the relationship between American companies and their workers. Through the stories of four major employers General Motors, General Electric, Kodak, and Coca-Cola--he shows how big businesses once took responsibility for providing their workers and retirees with an array of social benefits. At the height of the post-World War II economy, these companies also believed that worker pay needed to be kept high in order to preserve morale and keep the economy humming. Productivity boomed. But the corporate social contract didn't last. By tracing the ups and downs of these four corporate icons over seventy years, Wartzman illustrates just how much has been lost: job security and steadily rising pay, guaranteed pensions, robust health benefits, and much more. Charting the Golden Age of the '50s and '60s; the turbulent years of the '70s and '80s; and the growth of downsizing, outsourcing, and instability in the modern era, Wartzman's narrative is a biography of the American Dream gone sideways. Deeply researched and compelling, The End of Loyalty will make you rethink how Americans can begin to resurrect the middle class.Finalist for the Los Angeles Times book prize in current interestA best business book of the year in economics, Strategy+Business

Üldine tooteinfo: The End of Loyalty: The Rise and Fall of Good Jobs in America

Kauba ID: 15358584
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,14 x 0,21 m, 0,38 kg
Kirjastus: PublicAffairs,U.S.
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Raamatud eneseharimiseks
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Rick Wartzman
Lehekülgede arv: 432
Ilmumisaasta: 2018

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

The End of Loyalty: The Rise and Fall of Good Jobs in America
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki