Sügishooaja hitid ja parimad pakkumised! Vali nüüd ja ole sügiseks valmis!

Social Media Success for Every Brand: The Five StoryBrand Pillars That Turn Posts Into Profits

Täpsustused:
Autor: Claire Diaz-Ortiz, Donald Miller
Lehekülgede arv: 144
Ilmumisaasta: 2019
Kauba ID: 12202452
Äpis TASUTA TARNE al 15 €
3155
Müüja: Minced 4.4
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

14. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

14. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

14. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

14. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

14. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

14. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

14. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

14. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

14. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

14. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Minced 4.4

Toote kirjeldus: Social Media Success for Every Brand: The Five StoryBrand Pillars That Turn Posts Into Profits

Apply the seven universal elements of powerful stories to dramatically improve how you connect with customers and grow your business through social media channels.
Most business owners are blindly guessing at their social media strategy, and it’s costing them time and money. Based on Donald Miller’s bestselling book Building a StoryBrand, Claire Diaz-Ortiz applies the seven principles of the StoryBrand Framework to help you build an effective, long-lasting social media plan for your brand. Social Media Success for Every Brand teaches readers how to incorporate the StoryBrand 7-Part Framework into their social media channels to increase engagement and see better results. Readers will understand exactly what they need to do with their social media to drive growth to their organization through the practical guidance of the five-point SHARE model:STORYHOWAUDIENCEREACHEXCELLENCESocial Media Success for Every Brand does not require the reader to be familiar with Building a StoryBrand but provides enough foundation to prepare the reader for practical success with their social media content. Together with the StoryBrand Framework, Claire’s SHARE model will help boost customer engagement and grow the organization’s brand awareness and revenues.

Üldine tooteinfo: Social Media Success for Every Brand: The Five StoryBrand Pillars That Turn Posts Into Profits

Kauba ID: 12202452
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: HarperCollins Focus
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Claire Diaz-Ortiz, Donald Miller
Lehekülgede arv: 144
Ilmumisaasta: 2019

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Social Media Success for Every Brand: The Five StoryBrand Pillars That Turn Posts Into Profits
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki