New Strategic Brand Management: Advanced Insights and Strategic Thinking 5th Revised edition

Täpsustused:
Autor: Jean-Noel Kapferer
Lehekülgede arv: 512
Ilmumisaasta: 2012
Kauba ID: 15392769
Äpis TASUTA TARNE al 15 €
11754
12323
Müüja: Minced 4.4
Lisa korvi
738 / kuus

3 3918
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

15. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

15. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Minced 4.4

Toote kirjeldus: New Strategic Brand Management: Advanced Insights and Strategic Thinking 5th Revised edition

Adopted internationally by business schools and MBA programmes, this book is the ultimate resource for senior strategists, positioning professionals and postgraduate students to understand and overcome the challenges of brand management and strategy today, written by the leading international expert of branding, Jean-Noel Kapferer. The New Strategic Brand Management is simply the reference source for branding professionals and postgraduate students. Over the years it has not only established a reputation as one of the leading works on brand strategy, but also has become synonymous with the topic itself. Using an array of international case studies, this book covers all the leading issues faced by brand strategists today, with both gravitas and intelligent insight. It reveals new thinking on topics such as putting culture and content into brands, the impact of private labels and the comeback of local brands. This updated fifth edition builds on the book's already impressive reputation, including new content that will help students and practitioners stay up to date with targeting, with relevant research and market knowledge to support the discipline. With dedicated sections for specific types of brands (luxury, corporate and retail), international examples and case studies from companies such as Audi, Nivea, Toyota and Absolut Vodka; plus models and frameworks such as the Brand Identity Prism; The New Strategic Brand Management remains at the forefront of strategic brand thinking.

Üldine tooteinfo: New Strategic Brand Management: Advanced Insights and Strategic Thinking 5th Revised edition

Kauba ID: 15392769
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,19 x 0,25 m, 0,99 kg
Kirjastus: Kogan Page Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Jean-Noel Kapferer
Lehekülgede arv: 512
Ilmumisaasta: 2012

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

New Strategic Brand Management: Advanced Insights and Strategic Thinking 5th Revised edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki