Marketing Metrics: Leverage Analytics and Data to Optimize Marketing Strategies

Täpsustused:
Autor: Christina Inge
Lehekülgede arv: 336, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 13348051
Äpis TASUTA TARNE al 15 €
6899
Müüja: KATARATA 4.6
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
6898
Lisa korvi
912 / kuus

3 2301
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

10. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

10. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

10. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

10. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

10. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

10. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

10. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

10. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

10. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

10. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
Minced
6898
Müüja: KATARATA 4.6
  • 85% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Marketing Metrics: Leverage Analytics and Data to Optimize Marketing Strategies

Stop feeling overwhelmed by data and start using it to its full potential, to create an agile and forward-looking strategy that enables customer-centric marketing, builds your brand and develops product strategies. Many brands talk about creating a marketing strategy powered by data, analytics and metrics. Yet too often they're still overwhelmed by data, or unsure of how to use it to create a flexible and future-focused strategy that doesn't just validate what's happened in the past. Marketing Metrics takes readers through all the stages of implementing a data-first strategy, from early-stage adoption to more advanced customization. Featuring examples from a range of organizations including Coca-Cola and Mercedes-Benz, it shows how to create a strategy which leverages consumer data for customer-centric marketing, establishes the ROI of channels and campaigns, strengthens brands and creates data-driven product strategies. Covering the range of new global laws that impact consumer privacy and data collection and usage, Marketing Metrics shows how to use data in a non-invasive, secure and ethical way. Also showing how to communicate critical data to the right stakeholders and the skills of the data-savvy marketer, this is a clear and jargon-free guide to creating a future-focused and data-powered marketing strategy.

Üldine tooteinfo: Marketing Metrics: Leverage Analytics and Data to Optimize Marketing Strategies

Kauba ID: 13348051
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Kogan Page Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Christina Inge
Lehekülgede arv: 336, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Marketing Metrics: Leverage Analytics and Data to Optimize Marketing Strategies
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: Minced 4.4
(386 ostja hinnangud)
0 €

Omniva pakiautomaat

15. oktoobrist

000
Võimalikud tarneviisid
6898