Marketing: An Introduction, Global Edition 14th edition

Täpsustused:
Autor: Gary Armstrong, Philip Kotler, Marc Opresnik
Lehekülgede arv: 680
Ilmumisaasta: 2019
Kauba ID: 15616589
Äpis TASUTA TARNE al 15 €
11099
Müüja: KATARATA 4.6
Lisa korvi
697 / kuus

3 3701
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

17. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

17. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

17. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

17. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

17. oktoobrist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

17. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

17. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

17. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

17. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

17. oktoobrist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: KATARATA 4.6
  • 85% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Marketing: An Introduction, Global Edition 14th edition

For undergraduate principles of marketing courses. Marketing: An Introduction shows students how customer value -- creating it and capturing it -- drives effective marketing strategies. The 14th Edition reflects the major trends and shifting forces that impact marketing in this digital age of customer value, engagement, and relationships, leaving students with a richer understanding of basic marketing concepts, strategies, and practices. Through updated company cases, Marketing at Work highlights, and revised end-of-chapter exercises, students are able to apply marketing concepts to real-world company scenarios.

Üldine tooteinfo: Marketing: An Introduction, Global Edition 14th edition

Kauba ID: 15616589
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,02 x 0,22 x 0,28 m, 1,33 kg
Kirjastus: Pearson Education Limited
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Gary Armstrong, Philip Kotler, Marc Opresnik
Lehekülgede arv: 680
Ilmumisaasta: 2019

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Marketing: An Introduction, Global Edition 14th edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki