Managing Digital Transformation: Understanding the Strategic Process

Täpsustused:
Autor: Andreas Hinterhuber, Tiziano Vescovi, Francesca Checchinato
Lehekülgede arv: 296
Ilmumisaasta: 2021
Kauba ID: 16872929
Äpis TASUTA TARNE al 15 €
12599
Müüja: Minced 4.4
Lisa korvi
791 / kuus

3 4201
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

15. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

15. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Minced 4.4

Toote kirjeldus: Managing Digital Transformation: Understanding the Strategic Process

Unlike other books available on the market, this combines rigorous academic theory with practical insights, making it both suitable for students and practitioners at the intersection between digital transformation, marketing and strategy implementation; Provides insights from contributors from GE, Volvo, Adobe, Siemens, DHL, Thales and other companies known for their exceptional abilities to drive profits via digital transformation; Practical steps to drive profits via digital strategy implementation both internally as well as externally (via-a-vis customers).

Üldine tooteinfo: Managing Digital Transformation: Understanding the Strategic Process

Kauba ID: 16872929
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,17 x 0,25 m, 0,55 kg
Kirjastus: Taylor & Francis Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Raamatud ettevõtlusest
Autor: Andreas Hinterhuber, Tiziano Vescovi, Francesca Checchinato
Lehekülgede arv: 296
Ilmumisaasta: 2021

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Managing Digital Transformation: Understanding the Strategic Process
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki