Leading the Customer Experience: How to Chart a Course and Deliver Outstanding Results

Täpsustused:
Autor: Brad Cleveland, Scott McKain, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 280, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2021
Kauba ID: 13348436
Äpis TASUTA TARNE al 15 €
6899
Müüja: KATARATA 4.6
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
7502
Lisa korvi
912 / kuus

3 2301
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

15. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

15. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
EasyShop
7502
Müüja: KATARATA 4.6
  • 85% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Leading the Customer Experience: How to Chart a Course and Deliver Outstanding Results

Lead your organization with a customer experience vision that captures the voice of the customer and empowers employees to improve how they develop, market and sell your products and services.
Many organizations and leaders struggle to respond effectively to fast-evolving customer expectations driven by innovations in products, services and technologies such as AI and mobile. Failing to build the necessary strategy, culture and processes, they suffer from high costs, dissatisfied customers and brand damage. The mandate to get customer experience right is real and urgent. Leading the Customer Experience is a guide to shaping experiences that win loyalty and deliver outstanding business results. It provides a bold, step-by-step approach that will get you and your team pointed in the right direction. And equipped to make sound decisions along the way. Leading the Customer Experience is easy to understand and imminently practical. It is based on the author's extensive experience both as a founding partner of one of the world's most influential customer management organizations, and his work with B2B and B2C organizations in the private and public sectors.The author's down-to-earth explanations cut through jargon and clutter, while stories and examples bring important principles to life. Leading the Customer Experience is relatable to anyone leading, managing or aspiring to better understand customer experience.

Üldine tooteinfo: Leading the Customer Experience: How to Chart a Course and Deliver Outstanding Results

Kauba ID: 13348436
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Kogan Page Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Brad Cleveland, Scott McKain, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 280, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2021

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Leading the Customer Experience: How to Chart a Course and Deliver Outstanding Results
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: EasyShop 4.5
(379 ostja hinnangud)
0 €

Omniva pakiautomaat

7. oktoobrist

000
Võimalikud tarneviisid
7502