Hegarty on Creativity: There are No Rules

Täpsustused:
Autor: John Hegarty, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 128, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2014
Kauba ID: 14365476
Äpis TASUTA TARNE al 15 €
1441
Lisa korvi
Sinu linn

Postkontor

21. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
199

Omniva pakiautomaat

21. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
219

DPD pakiautomaat

21. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
249

Smartpost pakiautomaat

21. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
259

Kuller

21. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

21. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
199

Omniva pakiautomaat

21. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
219

DPD pakiautomaat

21. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
249

Smartpost pakiautomaat

21. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
259

Kuller

21. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 94% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Hegarty on Creativity: There are No Rules

Creativity isn't an occupation, it's a preoccupation. It is at the very core of what makes us human. It's also a fundamental challenge that everyone faces in the modern world, be they in business, in education or a struggling artist or musician. Being creative and innovative and communicating our ideas effectively and persuading others is vital. Who could be better able to demystify and set out some useful, generous advice on how to improve, sustain and nurture creativity than one of the world's greatest advertising creatives and founder of an advertising agency renowned worldwide for its excellence? In this book, John Hegarty takes 50 provocations and themes that lie at the heart of creative thinking. These range from those with complex depths that lie beyond deceptively simple titles such as 'Idea', 'Ego', 'Money' and 'Technology', to others that look at the complexities of modern life, such as dealing with cynics in the workplace, or the best way of getting angry. Hegarty's message is always crystal clear and promotes the benefits of simplifying, thinking boldly and being undaunted by challenges. With this book, when a challenge confronts them, readers will find that one of the great minds in advertising is there to guide them.

Üldine tooteinfo: Hegarty on Creativity: There are No Rules

Kauba ID: 14365476
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,02 x 0,11 x 0,18 m, 0,24 kg
Kirjastus: Thames & Hudson Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: John Hegarty, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 128, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2014

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Hegarty on Creativity: There are No Rules
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki