Avasta maagiline sügis! Soojadest parkadest lehepuhuriteni - kõik superhindadega!

Gamestorming: A Playbook for Innovators, Rulebreakers, and Changemakers First

Täpsustused:
Autor: Dave Gray, Sunni Brown, James Macanufo, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 288, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2010
Kauba ID: 13349166
TASUTA TARNE al 20 €
3909
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

22. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

22. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

22. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

22. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

22. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

22. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

22. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

22. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

22. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

22. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 94% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Gamestorming: A Playbook for Innovators, Rulebreakers, and Changemakers First

We're moving from an industrial to a knowledge economy, where creativity and innovation will be the keys to value. New rules apply. Yet 200 years of industrial habits are embedded in our workplaces, our schools and our system of government. How must we change our work practices to win in the 21st Century? Gamestorming is a playbook for people who want to design the future, to change the world, to make, break and innovate. It's a rough-and-ready toolkit for inventors, explorers and change agents who want to use design thinking to navigate successfully in complex and uncertain knowledge and information spaces, to engage others, and to start, grow and sustain movements for change. Gamestorming is full of practical, proven solutions to common workplace challenges. Learn how to engage people in your project, to get better traction and move more quickly with groups, to make things happen and get better, faster decisions and results. * Use techniques to engage your team and help members collaborate effectively * Get "silent resisters" to reveal their concerns so they can be discussed and resolved * Generate ideas that may otherwise be lost * Identify the root cause of a problem, and determine points of greatest leverage * Turn common office supplies into powerful enablers for visual thinking * Learn the visual alphabet: twelve simple shapes that will enable you to clearly and concisely draw anything you can possibly imagine

Üldine tooteinfo: Gamestorming: A Playbook for Innovators, Rulebreakers, and Changemakers First

Kauba ID: 13349166
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: O'Reilly Media
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Dave Gray, Sunni Brown, James Macanufo, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 288, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2010

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Gamestorming: A Playbook for Innovators, Rulebreakers, and Changemakers First
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki