Sügishooaja hitid ja parimad pakkumised! Vali nüüd ja ole sügiseks valmis!

From Marginal to Mainstream: Why Tomorrow's Brand Growth Will Come from the Fringes - and How to Get There First

Täpsustused:
Autor: Helen Edwards
Lehekülgede arv: 264
Ilmumisaasta: 2023
Kauba ID: 16550414
Äpis TASUTA TARNE al 15 €
6529
Müüja: Minced 4.4
Lisa korvi
863 / kuus

3 2177
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

7. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

7. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

7. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

7. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

7. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

7. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

7. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

7. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

7. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

7. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Minced 4.4

Toote kirjeldus: From Marginal to Mainstream: Why Tomorrow's Brand Growth Will Come from the Fringes - and How to Get There First

Understand how legacy and mainstream brands from B2B and B2C through to product and service companies can successfully harness the potential of marginal behaviours for new routes to growth.
Legacy brands are struggling. All around the world, mainstream thinking is holding back mainstream growth. The quest for small advantages in established businesses and brands has become a zero-sum game - producing small share gains and losses but nothing to bring about sensational new growth.This book shows why businesses, marketers and entrepreneurs need to break through 'mainstream inhibition' and turn their attention to the margins - to confront, evaluate and embrace the 'strangeness' of behaviours, ideas and ways of life at the fringes.Using new research and analysis of the brands that have successfully backed marginal behaviours, Marginal to Mainstream provides a framework for understanding and evaluating untapped mainstream potential. Marginal behaviours may be unpromising, untested, weird, even sometimes repulsive - yet they can point the way to new innovation, new routes to market and exciting new category creation.Today's margins are tomorrow's pot of gold - if you know where and how to look.

Üldine tooteinfo: From Marginal to Mainstream: Why Tomorrow's Brand Growth Will Come from the Fringes - and How to Get There First

Kauba ID: 16550414
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,19 x 0,019 x 0,21 m, 0,3 kg
Kirjastus: Kogan Page Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Raamatud ettevõtlusest
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Helen Edwards
Lehekülgede arv: 264
Ilmumisaasta: 2023

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

From Marginal to Mainstream: Why Tomorrow's Brand Growth Will Come from the Fringes - and How to Get There First
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki