Financial Times Essential Guide to Business Writing, The: How to write to engage, persuade and sell

Täpsustused:
Autor: Ian Atkinson
Lehekülgede arv: 184
Ilmumisaasta: 2011
Kauba ID: 12632071
Äpis TASUTA TARNE al 15 €
2304
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
4163
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

17. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

17. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

17. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

17. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

17. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

17. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

17. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

17. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

17. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

17. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
Minced
4163
  • 94% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Financial Times Essential Guide to Business Writing, The: How to write to engage, persuade and sell

Whether you are writing a proposal, a report, a presentation or an email, this book will show you how to write to persuade staff, colleagues, board directors and customers. The Financial Times Essential Guide to Business Writing demonstrates how your choice of language can influence your reader. It gives you clear examples to show you the dos and don'ts of successful business writing and essential tips that are proven to make your writing more effective. It shows you how to write for different audiences and in different media using style, structure and the psychology of language to your advantage. It also gives you the writing secrets used by the world's best advertising writers, which you can use to great effect in your own business writing.

Üldine tooteinfo: Financial Times Essential Guide to Business Writing, The: How to write to engage, persuade and sell

Kauba ID: 12632071
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Pearson Education Limited
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Ian Atkinson
Lehekülgede arv: 184
Ilmumisaasta: 2011

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Financial Times Essential Guide to Business Writing, The: How to write to engage, persuade and sell
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: Minced 4.4
(397 ostja hinnangud)
0 €

Omniva pakiautomaat

13. novembrist

000
Võimalikud tarneviisid
4163