Direct to Consumer Playbook: The Stories and Strategies of the Brands that Wrote the DTC Rules

Täpsustused:
Autor: Mike Stevens
Lehekülgede arv: 224, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 12327795
Äpis TASUTA TARNE al 15 €
5199
Müüja: KATARATA 4.6
Lisa korvi
687 / kuus

3 1733
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

10. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

10. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

10. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

10. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

10. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

10. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

10. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

10. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

10. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

10. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: KATARATA 4.6
  • 85% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Direct to Consumer Playbook: The Stories and Strategies of the Brands that Wrote the DTC Rules

Build your DTC brand by learning from the best. As consumer buying habits continue to shift, more and more brands are turning their attention to e-commerce and selling direct. However, few manage to succeed at scale.Overcome the challenges of the ever-increasing cost of marketing, the demands of customer service, complicated logistical requirements and the perils of selecting the right technology by learning from the DTC pioneers who have got it right. Read the founding stories, strategies, failures and eventual success of DTC brands such as Huel, graze, Snag, tails.com, Who Gives a Crap, Casper, Lick, allplants, Bloom & Wild and more to discover: · How they got started, what worked then and what works now· The importance of building a community and how to use data· When to consider going multichannel· Why you need a bulletproof brand· Navigating funding, margins, growth, customer service and product development and moreFor the first time, the best in class of DTC share their playbooks so that you can understand and build on their successes.
Discover how any brand can drive a winning direct to consumer strategy, irrespective of market segments, with insight and lessons from the global companies who have made their DTC business a success.

Üldine tooteinfo: Direct to Consumer Playbook: The Stories and Strategies of the Brands that Wrote the DTC Rules

Kauba ID: 12327795
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,01 x 0,16 x 0,23 m, 0,35 kg
Kirjastus: Kogan Page Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Mike Stevens
Lehekülgede arv: 224, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Direct to Consumer Playbook: The Stories and Strategies of the Brands that Wrote the DTC Rules
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki