Digital Marketing: Strategic Planning & Integration 2nd Revised edition

Täpsustused:
Autor: Annmarie Hanlon
Lehekülgede arv: 480, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 12327027
Äpis TASUTA TARNE al 15 €
6894
Pakkumised teistelt müüjatelt (2):
10325
-
10599
Lisa korvi
912 / kuus

3 2298
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

14. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

14. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

14. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

14. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

14. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

14. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

14. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

14. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

14. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

14. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
Minced
10325 10681
KATARATA
10599
  • 94% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Digital Marketing: Strategic Planning & Integration 2nd Revised edition

An unbiased, balanced guide to all aspects of digital marketing planning and strategy, from social media, mobile and VR marketing to objectives, metrics and analytics.
An unbiased, balanced guide to all aspects of digital marketing, from social media, mobile and VR marketing to objectives, metrics and analytics. Covering all aspects of digital marketing planning and the latest models, the book also offers a range of tools to help implement your own digital marketing plans and strategies. The second edition has been expanded to include new discussions and research on areas including digital privacy, types of influencers, social listening and the gig economy.  Key features: Supported by case examples from 28 global companies and brands including IKEA, Uber, Klarna and TikTok. A brand-new case study on Strava runs throughout the book to help you apply what you’ve learnt to real-world scenarios. ‘Ethical Insight’ boxes provide a reflective and challenging look at social issues and the negative side of marketing. ‘Digital Tool’ boxes introduce professional tools, such as ‘Spot the Troll’, Hootsuite and Padlet. The ‘Smartphone Sixty Seconds’ feature provides super-quick online activities using needing only your phone. Includes a new ‘Journal of Note’ feature in each chapter, to direct you to a key source of further reading. Worked digital marketing plan.  Complimented by online resources, including PowerPoint slides, and Instructor’s Manual, quizzes, recommended video links and free SAGE Journal articles. Suitable for digital and e-marketing courses at all levels, as well as professional courses for anyone interested in gaining a holistic understanding of digital marketing.

Üldine tooteinfo: Digital Marketing: Strategic Planning & Integration 2nd Revised edition

Kauba ID: 12327027
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,19 x 0,25 m, 0,98 kg
Kirjastus: SAGE Publications Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Annmarie Hanlon
Lehekülgede arv: 480, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Digital Marketing: Strategic Planning & Integration 2nd Revised edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Pakkumised teistelt müüjatelt (2)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: Minced 4.4
(386 ostja hinnangud)
0 €

Omniva pakiautomaat

15. oktoobrist

000
Võimalikud tarneviisid
10325 10681
Müüja: KATARATA 4.6
(1630 ostja hinnangud)
0 €

Omniva pakiautomaat

10. oktoobrist

000
Võimalikud tarneviisid
10599