Designing Connected Content: Plan and Model Digital Products for Today and Tomorrow

Täpsustused:
Autor: Carrie Hane, Mike Atherton
Lehekülgede arv: 240
Ilmumisaasta: 2018
Kauba ID: 12320484
Äpis TASUTA TARNE al 15 €
5799
Müüja: KATARATA 4.6
Lisa korvi
767 / kuus

3 1933
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

15. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

15. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: KATARATA 4.6
  • 85% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Designing Connected Content: Plan and Model Digital Products for Today and Tomorrow

For digital content to deliver on its potential, it must be easy to find, shareable, and available for all channels and devices. This requires careful upfront attention to back-end content strategy and its linkages with design and development. However, back-end content strategy is an emerging and complex area of practice with few useful resources for practitioners, and many organizations are struggling to deal with soaring amounts of content.   In Designing Connected Content, Mike Atherton and Carrie Hane introduce a comprehensive, up-to-date content strategy process that starts outside the interface, using research and modeling to build a shared map of a subject before a single pixel is drawn. Their content-first approach helps you reuse and remix valuable assets both for today’s needs and tomorrow’s opportunities, as you master the interplay of content strategy, design, and management, and smoothly orchestrate your entire content team.   Throughout, this practical and conversational guide demonstrates key concepts through case study examples and illustrations. You’ll learn how to: Model subject domains and use your models to plan web content Research and model content and use the results to inform UI and CMS design Plan for an effective CMS implementation Clarify the roles of designers, developers, and content strategists, and build cross-functional teams that work together well Tackle content overload, growing device diversity, fast-changing design trends, siloed content creation, and other key challenges

Üldine tooteinfo: Designing Connected Content: Plan and Model Digital Products for Today and Tomorrow

Kauba ID: 12320484
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Pearson Education (US)
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Carrie Hane, Mike Atherton
Lehekülgede arv: 240
Ilmumisaasta: 2018

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Designing Connected Content: Plan and Model Digital Products for Today and Tomorrow
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki