Sügishooaja hitid ja parimad pakkumised! Vali nüüd ja ole sügiseks valmis!

Design for the Mind: Seven Psychological Principles of Persuasive Design

Täpsustused:
Autor: Täpsustamata, Victor Yocco
Lehekülgede arv: 240, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2016
Kauba ID: 13387276
Äpis TASUTA TARNE al 15 €
3654
Pakkumised teistelt müüjatelt (2):
5756
-
5999
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

15. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

15. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

15. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
Minced
5756
KATARATA
5999
  • 94% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Design for the Mind: Seven Psychological Principles of Persuasive Design

DESCRIPTION The days of purely aesthetic design are long gone. Today's web designers are driven by pertinent questions like these: How will I win the battle of the short attention span? How do I put visitors at ease and provide the information they're consciously (and unconsciously) expecting? How will the design of my site encourage users to engage, browse, or buy? There's a body of tested psychological principles that can transform digital designs by anticipating and benefiting from how human beings react to stimuli. This scientific approach to the decision making process, attitudes to risk and reward, group influence, and more are a treasure trove ready to be applied to the field of website design. Design for the Mind teaches web designers and developers how to create sites and applications that appeal to our innate natural responses as humans. The book introduces the most immediately relevant and applicable psychological concepts, breaks down each theory into easily-digested principles, then shows how they can be used to create powerful designs. The idea is not to produce a use-by-rote set of patterns for digital persuasion, but to deepen the understanding of why people react in the way they do to design features and approaches. After reading the book, readers should be equipped to make their work more psychologically friendly, engaging, and persuasive. KEY SELLING POINTS Provides insight into creating powerful user focused design Approachable to readers at all stages of their careers Empowers readers to think critically AUDIENCE Web designers, UX designers, Technical architects and anyone involved in customer facing digital products will benefit from the book. ABOUT THE TECHNOLOGY Understanding psychological theory as it applies to digital design allows those studying to become or currently working on design teams to enhance the effectiveness of their craft, speak about how their decisions are informed by psychological theories and research, and improve the likelihood that their product will engage users as intended.

Üldine tooteinfo: Design for the Mind: Seven Psychological Principles of Persuasive Design

Kauba ID: 13387276
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Manning Publications
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Täpsustamata, Victor Yocco
Lehekülgede arv: 240, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2016

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Design for the Mind: Seven Psychological Principles of Persuasive Design
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Pakkumised teistelt müüjatelt (2)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: Minced 4.4
(390 ostja hinnangud)
0 €

Omniva pakiautomaat

10. oktoobrist

000
Võimalikud tarneviisid
5756
Müüja: KATARATA 4.6
(1633 ostja hinnangud)
0 €

Omniva pakiautomaat

11. oktoobrist

000
Võimalikud tarneviisid
5999