Artificial Intelligence in Value Creation: Improving Competitive Advantage 1st ed. 2019

Täpsustused:
Autor: Andrzej Wodecki
Lehekülgede arv: 340
Ilmumisaasta: 2018
Kauba ID: 20844693
Äpis TASUTA TARNE al 15 €
25009
Müüja: Minced 4.4
Lisa korvi
945 / kuus

3 8337
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

9. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

9. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

9. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

9. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

9. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

9. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

9. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

9. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

9. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

9. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Minced 4.4

Toote kirjeldus: Artificial Intelligence in Value Creation: Improving Competitive Advantage 1st ed. 2019

This book analyses various models of value creation in projects and businesses by applying different forms of Artificial Intelligence in their products and services. First presenting the main concepts and ideas behind AI, Wodecki assesses different models of technology-based value creation based upon the analysis of over 400 case studies. This framework shows how AI may influence both value creation and competitive advantage (efficiency, creativity and flexibility) within a modern organization. Finally, a conceptual model is formulated to evaluate AI-supported in-company projects and new ventures and identify the key managerial and technical competencies required.

Üldine tooteinfo: Artificial Intelligence in Value Creation: Improving Competitive Advantage 1st ed. 2019

Kauba ID: 20844693
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Springer International Publishing AG
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Täpsustamata
Autor: Andrzej Wodecki
Lehekülgede arv: 340
Ilmumisaasta: 2018

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Artificial Intelligence in Value Creation: Improving Competitive Advantage 1st ed. 2019
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki