Avasta maagiline sügis! Soojadest parkadest lehepuhuriteni - kõik superhindadega!

All Marketers are Liars: The Underground Classic That Explains How Marketing Really Works and Why Authenticity Is the Best Marketing of All

Täpsustused:
Autor: Seth Godin
Lehekülgede arv: 240
Ilmumisaasta: 2012
Kauba ID: 15723094
TASUTA TARNE al 20 €
3999
Müüja: KATARATA 4.6
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

21. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

21. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

21. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

21. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

21. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

21. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

21. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

21. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

21. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

21. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: KATARATA 4.6
  • 85% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: All Marketers are Liars: The Underground Classic That Explains How Marketing Really Works and Why Authenticity Is the Best Marketing of All

Seth Godin’s three essential questions for every marketer: ?What’s your story?” ?Will the people who need to hear this story believe it?” ?Is it true?” All marketers tell stories. And if they do it right, we believe them. We believe that wine tastes better in a $20 glass than a $1 glass. We believe that an $80,000 Porsche is vastly superior to a $36,000 Volkswagen that’s virtually the same car. We believe that $125 sneakers make our feet feel better?and look cooler?than a $25 brand. And believing it makes it true. As Seth Godin showed in this controversial book, great marketers don’t talk about features or even benefits. Instead, they tell a story?a story we want to believe, whether it’s factual or not. In a world where most people have an infinite number of choices and no time to make them, every organization is a marketer, and all marketing is about telling stories. Marketers succeed when they tell us a story that fits our worldview, a story that we intuitively embrace and then share with our friends. Think of the Dyson vacuum cleaner, or Fiji water, or the iPod. But beware: If your stories are inauthentic, you cross the line from fib to fraud. Marketers fail when they are selfish and scurrilous, when they abuse the tools of their trade and make the world worse. That’s a lesson learned the hard way by telemarketers, cigarette companies, and sleazy politicians. But for the rest of us, it’s time to embrace the power of the story. As Godin writes, ?Stories make it easier to understand the world. Stories are the only way we know to spread an idea. Marketers didn’t invent storytelling. They just perfected it.”
 

Üldine tooteinfo: All Marketers are Liars: The Underground Classic That Explains How Marketing Really Works and Why Authenticity Is the Best Marketing of All

Kauba ID: 15723094
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Penguin Putnam Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Seth Godin
Lehekülgede arv: 240
Ilmumisaasta: 2012

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

All Marketers are Liars: The Underground Classic That Explains How Marketing Really Works and Why Authenticity Is the Best Marketing of All
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki