Nüüdsest alates! TASUTA TARNE üle Eesti KÕIGILE al. 20 € ostust! 

Advertising and Integrated Brand Promotion 9th edition

Täpsustused:
Autor: Richard Semenik, Thomas O'Guinn, Angeline Close Scheinbaum
Lehekülgede arv: 448
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 16728299

Müüdud

Anname Sulle teada, kui toode on taas saadaval

Sarnased tooted

Toote kirjeldus: Advertising and Integrated Brand Promotion 9th edition

Gain an understanding of advertising and brand strategy from an integrated marketing, advertising and business perspective with Close Scheinbaum/O'Guinn/Semenik's popular ADVERTISING AND INTEGRATED BRAND PROMOTION, 9E. Updates bring strategy to life in today's digital and mobile society as new content addresses industry shifts, such as pandemic-prompted changes in consumer behavior and e-commerce, influencer marketing, celebrity endorsements and streaming content. New examples highlight contemporary ads and current forms of branding and marketing for well-known brands like Target, Chanel, Amazon, Southwest, Netflix, Disney, ESPN, Apple, TikTok, Instagram, Adidas and Nike. You examine concepts in the context of advertising practice as you follow the processes of an advertising agency. Leading theory and practice keeps content relevant and applicable whether you are pursing business, marketing communication or advertising. MindTap digital resources further strengthen understanding.

Üldine tooteinfo: Advertising and Integrated Brand Promotion 9th edition

Kauba ID: 16728299
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,276 x 0,218 x 0,015 m, 1,043 kg
Kirjastus: Cengage Learning, Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Raamatud ettevõtlusest
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Richard Semenik, Thomas O'Guinn, Angeline Close Scheinbaum
Lehekülgede arv: 448
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Advertising and Integrated Brand Promotion 9th edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki