Sügishooaja hitid ja parimad pakkumised! Vali nüüd ja ole sügiseks valmis!

Strategic Sport Marketing 5th edition

Täpsustused:
Autor: Adam Karg, David Shilbury, Hans Westerbeek, Michael L. Naraine, Daniel C Funk
Lehekülgede arv: 308
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 16237049
Äpis TASUTA TARNE al 15 €
9226
Müüja: Minced 4.4
Lisa korvi
707 / kuus

3 3076
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

28. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

28. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

28. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

28. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

28. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

28. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

28. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

28. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

28. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

28. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Minced 4.4

Toote kirjeldus: Strategic Sport Marketing 5th edition

"The fifth edition of Strategic Sport Marketing integrates sport marketing frameworks, theory, and practical cases to show students and practitioners how to develop and execute successful sport marketing strategies. The book explains contemporary sport markets, consumer behaviour, marketing strategies, and best practices in sport marketing in a clear, comprehensive and engaging way. Built on a foundation of strategic decision-making, it offers a truly diverse set of case studies, 'sportviews' and examples from national and international sports and events, including Australian Rules (AFL) football, European soccer, Russian hockey, Grand Slam tennis and the National Basketball Association (NBA). This new edition is revised to align with contemporary sport marketing applications, conceptualising sport as part of the experience economy and integrating technology and digitalisation themes into the book reflecting the increasing focus on data and digital communications and media delivery of sport. It encourages critical and practical thinking and problem-solving on the part of the reader, to help them improve their real-world professional practice. This book is an essential course text for students of sport marketing and management, as well as being a useful resource for all practitioners engaged in the marketing, promotions or communications of sport organisations or brands. Additional teaching and learning materials are available to accompany this book, including slides, class outlines, and reflective questions and answers for each chapter"
 

Üldine tooteinfo: Strategic Sport Marketing 5th edition

Kauba ID: 16237049
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,16 x 0,23 m, 0,59 kg
Kirjastus: Allen & Unwin
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Adam Karg, David Shilbury, Hans Westerbeek, Michael L. Naraine, Daniel C Funk
Lehekülgede arv: 308
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Strategic Sport Marketing 5th edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki