Kasulikud nõuanded

Kodus treenimine: mida peaksite teadma ja millised treeningseadmed valida?

Lai valik treeningvahendeid
30.01.2020
kuidas kodus trenni teha

Iga uue aasta alguses anname lubadusi suvehooajaks vormi saada. Et neid lubadusi ka reaalsuseks muuta, läheb vaja sihikindlust ja leida endas motivatsioon. Tihti leiame aga kõikvõimalikke vabandusi. Ajapuudus on üks populaarsemaid ettekäändeid – kui see on tõesti põhjus, mis teie ja trennitegemise vahel seisab, siis on kodus sportimine üks parimaid lahendusi. Sellisel juhul vajate lisaks motivatsioonile ka õigeid treeningvahendeid.

Kuidas kodus treenides soovitud tulemusi saavutada?

Erinevad seadmed aitavad erinevaid lihaseid treenida, mistõttu tasub enda jaoks selgeks teha oma eesmärgid, mille poole püüdlema hakkate ning sellest lähtuvalt endale sobivaimad treeningseadmed valida. 

Kaalu langetamine

Kui soovite eelkõige kaalu langetada, siis tasub teil endale valida mõni alltoodud treeningvahend:

  • Kardiovaskulaarsed trenažöörid. Jooksurajad, velo- ja elliptilised trenažöörid on kindlasti kõige usaldusväärsemad rasvapõletajad, mistõttu sobivad need eriti hästi just kehakaalu langetamiseks. Igal neist on omad eeliseid. Kaaluge hoolikalt, milline kardiotrenažöör valida.
  • Stepperid. Märksa kompaktsemad ja kohati ka soodsamad kui eelnimetatud trenažöörid, aitavad stepperid samuti tõhusalt liigsete kalorite ja kilodega hüvasti jätta. Kõik, mida peate tegema, on leidma endas motivatsiooni seadet regulaarselt kasutada!


  • Sõudemasinad. Ergomeetriga treenides on korraga töös väga suur hulk lihaseid, seega on ergomeetri kasutamine väga tõhus viis oma eesmärkide poole püüelda.