Kui soovid tellimust tühistada, saad seda teha ise läbi Kaup24 konto.
Logige sisse oma kontole ja avage oma tellimuste nimekiri
Valige tellimus, mida soovite tühistada ja klõpsake nuppu "Vaata" (vt allpool)
Avanenud tellimuse lehel vajuta paremal ülaosas olevale lingile "Tühista tellimus".
Valige tühistamise põhjus ja kinnitage "Tühista tellimus"
Kui tellimus on juba teel kliendini, siis ei ole tühistamine võimalik. Sel juhul palume tellimusele mitte järgi minna ega kullerilt seda vastu võtta. Tellimus tagastatakse saatjale ja seejärel tühistatakse.
Kaup24-euro on virtuaalne raha, mida saad oma tellimuste puhul allahindlusena kasutada.
OLULISED MÄRKUSED:
Lisateabe saamiseks Kaup24Eur katvuse kohta kategooriate kaupa klõpsake siin:
https://kaup24.ee/et/t/kaup24-euro
Kuidas Kaup24-eurot saada?
Registreeru ja iga kord ostu sooritades koguneb sulle Kaup24-eurot 0,5% ostukorvi väärtusest. Need kantakse Teie kontole alles pärast tellimuse täitmist.
Kampaaniate ajal! Olge kursis meie sooduspakkumistega, kus kingime Kaup24Eurosid.
Teavet saadaolevate Kaup24Eurode ja nende kehtivusaja kohta leiate oma kontolt
https://kaup24.ee/et/users/kaup24euro
Kuidas ma oma Kaup24Eurot kasutan?
Ostukorvis, valitud toodete ja teenuste nimekirja all, vajuta Kaup24 euro kõrval olevat nuppu "rakenda" ja teile antakse automaatselt maksimaalne võimalik allahindlus Kaup24-euroga.
Võimalikud viisid tellimuse arve saamiseks:
Logige oma kontole sisse, valige tellimuste loendist "Lõpetatud/tagastatud" https://kaup24.ee/et/o/history .
Kui olete tellimuse valinud, klõpsake sinist nuppu "Vaata".
Tellimuse arve allalaadimiseks klõpsake avaneval tellimuse lehel üleval "Arve".
Oleme uhked, et 97% kaup24.ee tellimustest jõuavad meie klientideni õigel ajal! Loomulikult ei saa viivitusi täielikult vältida.
Ettenägematud põhjused võivad põhjustada viivitusi. Sellisel juhul määratakse uus tarnekuupäev. Tellimuse hilinemise korral teavitame ostjat SMS-i ja e-posti teel (kui on märgitud).
Tellimuse hilinemise korral leiate uue tarnekuupäeva ka tellimuse lehelt (aktiivsete tellimuste nimekiri siin)
Kui uus tarneaeg ei sobi, võtke ühendust klienditeenindusega ja proovime pakkuda Teile alternatiivset toodet parema tarneajaga.
Kui hilinenud tellimus on muutunud täiesti ebavajalikuks, saate selle tühistada. Selle kohta lisateabe saamiseks klõpsake siin
Tagasimakse laekub kliendi kontole maksimaalselt 14 kalendripäeva jooksul alates kinnituse kuupäevast. Tavaliselt kulub raha tagasisaamiseks aga 2-3 tööpäeva.
Klienti teavitatakse raha tagastamise kinnitusest SMS-i teel (vt allpool).
Tagasimaksed tehakse samal viisil nagu makse oli sooritatud tellimust tehes. Makse tagastamine toimub samale pangakontole (krediitkaardile) või tagastusvormil märgitud või konsultandile antud kontole (suuliselt või kirjalikult).
Kui tellimus esitatakse ja tasutakse ettevõtte nimel, tagastatakse makse vaid ettevõtte kontole.