1

Klienditeenindus

Populaarseimad teemad

Tellimuse Tühistamine
Tellimuse Tühistamine

Kui soovid tellimust tühistada, saad seda teha ise läbi Kaup24 konto.
Logige sisse oma kontole ja avage oma tellimuste nimekiri


Valige tellimus, mida soovite tühistada ja klõpsake nuppu "Vaata" (vt allpool)

Avanenud tellimuse lehel vajuta paremal ülaosas olevale lingile "Tühista tellimus".

Valige tühistamise põhjus ja kinnitage "Tühista tellimus"

Kui tellimus on juba teel kliendini, siis ei ole tühistamine võimalik. Sel juhul palume tellimusele mitte järgi minna ega kullerilt seda vastu võtta. Tellimus tagastatakse saatjale ja seejärel tühistatakse.

KAUP24-EURO
KAUP24-EURO

Kaup24-euro on virtuaalne raha, mida saad oma tellimuste puhul allahindlusena kasutada.

OLULISED MÄRKUSED:

  • Kaup24-eurot saavad ainult registreeritud kaup24.ee kasutajad.
  • Kaup24-eurod kehtivad 3 kuud alates väljastamise kuupäevast.
  • Kaup24-euroga saab osta vaid Müüja kaup24.ee tooteid.
  • Kaup24-euroga saab olenevalt toote kategooriast katta kuni 20% ostuväärtusest.
  • Juriidilised isikud (ettevõtted) ei saa oma ostude eest Kaup24-eurot.

Lisateabe saamiseks Kaup24Eur katvuse kohta kategooriate kaupa klõpsake siin:
https://kaup24.ee/et/t/kaup24-euro 

Kuidas Kaup24-eurot saada?

Registreeru ja iga kord ostu sooritades koguneb sulle Kaup24-eurot 0,5% ostukorvi väärtusest. Need kantakse Teie kontole alles pärast tellimuse täitmist.
Kampaaniate ajal! Olge kursis meie sooduspakkumistega, kus kingime Kaup24Eurosid.
Teavet saadaolevate Kaup24Eurode ja nende kehtivusaja kohta leiate oma kontolt 
https://kaup24.ee/et/users/kaup24euro

Kuidas ma oma Kaup24Eurot kasutan?

Ostukorvis, valitud toodete ja teenuste nimekirja all, vajuta Kaup24 euro kõrval olevat nuppu "rakenda" ja teile antakse automaatselt maksimaalne võimalik allahindlus Kaup24-euroga.


 

Kust Leida Tellimuse Ostuarve
Kust Leida Tellimuse Ostuarve

Võimalikud viisid tellimuse arve saamiseks:

  1. Kui ostja esitab tellimust vormistades oma e-posti aadressi, saadetakse ostjale pärast tellimuse vormistamist e-kiri.
    E-maili pealkiri on "Info tellimuse nr kohta." Pärast e-kirjas "Arve" lingil vajutamist laadige tellimuse arve alla (vt allpool).
  2. Kõik täidetud tellimuste arved on leitavad ostja Kaup24 kontolt. Vajaliku tellimuse arve allalaadimiseks toimige järgmiselt:

Logige oma kontole sisse, valige tellimuste loendist "Lõpetatud/tagastatud" https://kaup24.ee/et/o/history .
Kui olete tellimuse valinud, klõpsake sinist nuppu "Vaata".
Tellimuse arve allalaadimiseks klõpsake avaneval tellimuse lehel üleval "Arve".


 

Hilinemine
Hilinemine

Oleme uhked, et 97% kaup24.ee tellimustest jõuavad meie klientideni õigel ajal! Loomulikult ei saa viivitusi täielikult vältida.

Ettenägematud põhjused võivad põhjustada viivitusi. Sellisel juhul määratakse uus tarnekuupäev. Tellimuse hilinemise korral teavitame ostjat SMS-i ja e-posti teel (kui on märgitud).

Tellimuse hilinemise korral leiate uue tarnekuupäeva ka tellimuse lehelt (aktiivsete tellimuste nimekiri siin)

Kui uus tarneaeg ei sobi, võtke ühendust klienditeenindusega ja proovime pakkuda Teile alternatiivset toodet parema tarneajaga.

Kui hilinenud tellimus on muutunud täiesti ebavajalikuks, saate selle tühistada. Selle kohta lisateabe saamiseks klõpsake siin
 

Tagasimaksed
Tagasimaksed

Tagasimakse laekub kliendi kontole maksimaalselt 14 kalendripäeva jooksul alates kinnituse kuupäevast. Tavaliselt kulub raha tagasisaamiseks aga 2-3 tööpäeva.

Klienti teavitatakse raha tagastamise kinnitusest SMS-i teel (vt allpool).

Tagasimaksed tehakse samal viisil nagu makse oli sooritatud tellimust tehes. Makse tagastamine toimub samale pangakontole (krediitkaardile) või tagastusvormil märgitud või konsultandile antud kontole (suuliselt või kirjalikult).

Kui tellimus esitatakse ja tasutakse ettevõtte nimel, tagastatakse makse vaid ettevõtte kontole.