Tüüp: | Jumestuskreemid |
Kauba ID: | 5216422 |
Kasutamine: Kandke väike kogus toodet ühtlaselt sõrmede, svammi või pintsliga puhtale ja niisutatud näonahale. Vajadusel saab peale kanda mitu kihti.
Firma "Max Factor" on kuulus oma meigitoodete pooles ja see jumestuskreem tõestab veel kord nende võimet luua innovaatilisi meigivahendeid. Spetsiaalse tehnoloogia tõttu püsib see ideaalselt kogu päeva ja selles sisalduvad mikroosakesed ei lase nahal läikima hakata, ning UV-kiirte filter (SPF 20) kaitseb nahka.
Jumestuskreem püsib kaua, peidab hästi naha puudused ning meik näeb välja nii, nagu oleks selle teinud jumestaja.
Vajadusel võib kasutada mitmeid kihte.
Hollywoodi kuldajal oli jumestus sarnane sellele, mis meil praegu on. Sel ajal helises siniste teleekraanide huultel ainult üks nimi. See nimi kuulus hr Max Factorile - professionaalsele meigikunstnikule, parukate kujundajale ja leiutajale. Max Factorile on alla kirjutanud ajastu kõige kuulsamad ja kõrgelt hinnatud kaubamärgid ning meigistiilid, näiteks Ava Gardner, Jean Harlow ja Marlene Dietrich. Vaatamata populaarsusele eliidi ja staaride seas, uskus Max Factor, et ilu peaks olema kättesaadav kõigile naistele kogu maailmas.
Max Factor sündis Venemaal ja emigreerus Ameerikasse 1914. aastal. Max Factori teade levis kiiresti kogu maailmas ja peagi tegi bränd koostööd Hollywoodi silmapaistvamate filmistaaridega, kes kiitsid kosmeetikat nende värvide ja kinoekraanil oleva realismi eest. 1916. aastal hakkas Max Factor müüma lauvärve ja kulmupliiatseid. See oli esimene kord, kui sellised kosmeetikatooted olid saadaval väljaspool filmitööstust. 1918. aastal tutvustas Max Factor Color Harmony kosmeetikat. See konkreetne bränd parandas naiste loomulikke välimust, hoides näitleja näo filmimise ajal matina. Selle ainulaadse sarja loomisel võttis Max Factor arvesse inimese näo kõiki aspekte - nägu, juukseid, silmi, isegi struktuurseid jooni ja varjatud puudusi. Neli aastat hiljem tõi bränd turule kogu kosmeetikatoodete tootevaliku, nimetades seda terminiga "jumestus". Filmitööstusele ja Hollywoodi klientidele välja töötatud Max Factori meigitooted ja -tehnika on pälvinud Oscari, kuid Max Fakctori filosoofiaks on muuta glamuur ja meik kättesaadavaks igale naisele.
Max Factori mõju praegusele kosmeetikamaailmale sai alguse filmitööstusest, kuid see ei jäänud vaid sinna püsima. Tegelikult on selle algupärane kuldvalem endiselt elus ja seda kasutatakse Max Factori tootearenduses. Mees, kes lõi mõiste "jumestus", ei saa kunagi teada oma loomingu panust kosmeetikatootmise edendamisse ja seda, et ta võimaldab tänapäeva naistel rõhutada oma loomulikku ilu.
Pildid on illustratiivsed ja mõeldud toote omaduste näitamiseks. Joonisel kujutatud toode ei kajasta konkreetset tootemudelit.
Kauba ID: | 5216422 |
Kategooria: | Jumestuskreemid, puudrid |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,05 x 0,05 x 0,12 m, 0,1 kg |
Maht: | 30 ml |
Ettenähtud: | Naistele |
Related products count: | 7 |
Tüüp: | Jumestuskreemid |
Vaade: | Max Factor, jumestuskreemid |
Kaubamärk: | Max Factor |
Kõik tooted sellelt kaubamärgilt: | Kõik Max Factor tooted |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
100%
seda toodet soovitavad ostjatest
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodetValik: 80 Bronze, 80 Bronze
Müüja: Kaup24.ee
Suurepärane jumestuskreem, katab hästi nahka
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.