Tüüp: | Peitekreemid |
Kauba ID: | 2815180 |
JUMESTUSKREEM „HEALTHY MIX“: KOHENE VÄRSKENDUS
Jäta väsimusega hüvasti!
Sest silmad - on piirkond, kust on märgata iga väiksemgi väsimuse tunnusmärk, „Bourjois“ kaotab selle jumestuskreemiga „Healthy Mix“.
Mis on selle väga õrna toote sees? Õrn ja kerge konsistents, mis tagab loomuliku ja laitmatu meigipõhja. Selle ainsaks jäljeks on see - et ei ole tumedaid ringe ega isegi vähimatki varju nahal.
Värskendatud disainiga, punase korgiga pudel peidab endas mahlakat puuvilja lõhna, mis sisaldab toimeaineid, mis aitavad taaselustada sära sinu silmades:
Nahaga täiuslikult segunev jumestuskreem „Healthy Mix“ peidab loomulikult kõik väsimusmärgid, tõstab silmad esile ja annab neile energiat vaid ühe hetkega!
1863. aastal Alexander Napaleoni poolt asutatud Bourjois on üks Prantsusmaa vanimaid ja kuulsamaid kosmeetika- ja parfümeeriafirmasid. Nende kosmeetika loodi esmalt teatrinäitlejatele, kuid aja jooksul avastasid need ka iluhivilised väljaspool teatrimaailma ning Bourjois sai populaarseks laialdasemalt. Ettevõtte pühendumus oma toodete täiustamisele on võimaldanud naistel oma ilu meigi abil delikaatselt rõhutada juba ajal, kui see polnud veel avalikult vastuvõetav. 1879. aastal oli A.N. Bourjois esimene maailmas, kes lõi legendaarsed kompaktpõsepunad ja andis naistele võimaluse oma täit ilu igapäevaelus näidata. Möirgavate 1920ndate ja naiste vabanemise ajastuga ei olnud meik enam mõeldud ainult puuduste varjamiseks, vaid sellest sai isiksuse ja loovuse väljendusvorm. Nende ilusari on tuntud oma kvaliteedi, praktilisuse ja elegantse disaini poolest. Bourjois'i toodete pakendite värvid vastavad meigitoodete toonidele. Bourjois ripsmetušš annab teie silmadele unustamatu sära ja aluskreem paneb teie näo särama. Üks edukamaid ja kauakestvamaid dekoratiivkosmeetika- ja parfümeeriabrände turul aitab igaühel üle maailma luua kerge prantsuse stiili ja elegantsi hõngu, mis ei lähe kunagi moest.
Pildid on illustratiivsed ja mõeldud toote omaduste näitamiseks. Joonisel kujutatud toode ei kajasta konkreetset tootemudelit.
Tänapäeval saab igaüks teha täiusliku meigi oma kodus. See ei nõua eriteadmisi, keerulisi konsultatsioone ega kalleid vahendeid. Meigi tegemiseks on aga vaja peitekreemi. Täiuslikku näonahka saame nautida harva ja isegi siis ei suuda me end alati kaitsta ootamatute vistrike, tedretähnide ja silmade all olevate tumedate ringide eest. Spetsiaalselt selleks otstarbeks loodud professionaalsed meigitooted aitavad katta kõik naha ebatäiused. Meie valikus on lai valik kõige populaarsemate kaubamärkide peitevahendeid: kreemid, korrektorid, pabersalvrätikud, peitepulgad ja palju muud. „Rimmel“, „Max Factor“, „Boujoirs“, „Maybelline New York“, „MAC“, „Clinique“, „Artdeco“ ja teised meigitooted aitavad teil luua täiusliku välimuse. Need peitekreemid aitavad teil vabaneda kõikidest nahapuudustest, mis takistavad teil ennast enesekindlalt tunda. Nii et ärge oodake, vaid minge meeldivatele otsingutele!
Kauba ID: | 2815180 |
Kategooria: | Jumestuskreemid, puudrid |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,2 x 0,2 x 0,26 m, 0,2 kg |
Maht: | 7.8 ml |
Ettenähtud: | Naistele |
Related products count: | 1 |
Tüüp: | Peitekreemid |
Vaade: | Bourjois, peitekreemid |
Kaubamärk: | Bourjois |
Kõik tooted sellelt kaubamärgilt: | Kõik Bourjois tooted |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.