Tüüp: | Kehakreemid |
Maht: | 200 ml |
Kauba ID: | 48624664 |
Kasutamine: vaata pakendilt
Ducray Ictyane kehakreem hooldab teie nahka ning annab sellele vajalikku toitu ja pikaajalist niisutust.
Iseloomustus:
1930. aastal algas Ducray kaubamärgi ajalugu ühes Prantsuse juuksurisalongis.
Albert Ducray, nahaarsti poeg, avastas juuksesepipulbri kehva kvaliteedi ja negatiivse mõju. Ta töötas välja esimesed šampoonid, mis taastavad ja säilitavad juuste ja peanaha tervisliku füsioloogilise seisundi.
Albert Ducray sündis 1901. aastal, just uue sajandi alguses. Noore juuksurina Pariisi Belle Époque'i ajastul märkas Albert Ducray kiiresti šampoonina kasutatava seebipulbri kahjustavat ja tuhmumist põhjustavat mõju. Aastatel 1929-1931 asutas ta oma kaubamärgi Dr. Ducray ja lõiLIK Savon, revolutsioonilise, erinevatele juuksetüüpidele kohandatud üheannuseliste šampoonide sarja. Pärast sõda jätkas Albert uuendusi, kasutades oma toodete turustamiseks apteeke. See tähistab hämmastava eduloo algust.
1969. aastal kohtusid Albert Ducray ja Pierre Fabre, kaks meest, kellel olid sarnased vaated elule ja ühised püüdlused, esimest korda. Pierre Fabre Laboratories, mis oli juba pühendunud juuksehoolduse tipptasemel teadusuuringutele, omandas Ducray. See partnerlus andis täiesti uue tõuke ja andis arengule veelgi hoogu juurde. Seejärel töötati välja ülimalt õrn šampoon, mida tutvustati müügivisiitidel. Esimese regulaarselt kasutatava šampoonina, mis hoiab peanahka tasakaalus, on sellest saanud juuksehoolduse klassika, mis on vastu pidanud aja katsumusele.
Juuste väljalangemisest kuni tundliku nahani võeti kasutusele lai valik professionaalseid hooldustooteid, mis hõlmavad tavalisi juuste seisundeid.
1980. aastatel võttis Ducray meditsiinitöötajate usalduse toel vastu uue väljakutse ja töötas välja Ictyane'i, mis tänu oma revolutsioonilisele galeenilisele koostisele pidi saama juhtpositsioonile kuiva naha hoolduses. Kaubamärk jätkas dermatoloogilisi uuringuid ja töötas välja juuste ja nahahaiguste jaoks mõeldud sihtotstarbeliste lahenduste sarja. 1990ndatel toodi turule mitte vähem kui 20 toodet, sealhulgas klassikud, mis on põlvest põlve edasi antud, nagu Ictyane kuiva naha jaoks ja Keracnyl, millest hiljem sai üks kõige sagedamini välja kirjutatud aknetooteid.
2010. aastal alustas Ducray uut peatükki, mille aluseks on kindel veendumus: kasulikud uuendused. Kaubamärk usub kindlalt, et saab jätkata jõupingutusi nahahäirete kõrvaldamiseks. Seetõttu on Ducray innovatsioon alati tähendanud selliste nahahooldustoodete väljatöötamist, mis parandavad igapäevaelu ja avaldavad püsivat rahustavat mõju teadusele. Et seda paremini saavutada ja pakkuda uuenduslikku hooldust, on kaubamärk võtnud kasutusele kaasava lähenemisviisi, kaasates nii patsiente kui ka tervishoiutöötajaid.
Olgu selleks siis Dr. Ducray esimesed šampoonid, Anaphase ja Anacaps juuste väljalangemise ennetustooted või Kertyol PSO, mis koosneb neljast täiendavast ravist psoriaasile kalduva naha leevendamiseks, kõigil on üks ühine joon: patsientide elukvaliteedi parandamine. See on olnud Ducray eesmärk esimesest päevast peale.
2020. aastal jõudis Ducray oma ajaloos uue verstapostini elukvaliteedi indeksi loomisega. Eesmärk on täpselt mõõta nahahaiguste mõju patsientide elule, et neid saaks igapäevaselt paremini suunata ja aidata.
Kauba ID: | 48624664 |
Kategooria: | Kehakreemid, kehaspreid |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,2 x 0,2 x 0,29 m, 0,2 kg |
Ettenähtud: | Naistele, Meestele |
Tüüp: | Kehakreemid |
Vaade: | Ducray, kehakreemid kehakreemid, kehaspreid |
Maht: | 200 ml |
Kaubamärk: | Ducray |
Kõik tooted sellelt kaubamärgilt: | Kõik Ducray tooted |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.