Maht: | 90 ml |
Kontsentratsioon: | EDP |
Kauba ID: | 23075958 |
Kasutamine: Vt pakendil.
Koostis:AROOMIKOMPOSITSIOON: Apelsiniõied, puuviljad, bergamott, tsitrused, merevaik, jasmiin, muskus, vanilje/vahukomm.
Las 100% originaalne naiste parfüüm Prada Paradoxe EDP üllatab end ja tõstab esile oma naiselikkust ainulaadse ja isikupärase puudutusega naiste parfüümiga. Avastage 100% originaalsed Prada tooted!
Prada
Itaalia moemaja Prada asutasid vennad Mario ja Marino 1913. aastal. Prada perekonna järgi nime saanud äri oli algselt spetsialiseerunud kauplus, mis pakkus inglise stiilis kohvreid ja käekotte. Hiljem anti äri edasi tütar Luisale ja seejärel tema lapselapsele Miucciale, kes viis Prada 1970. aastate lõpust järgmisele tasemele. Pärast konsulteerimist oma ärijuhiga, kellest sai hiljem abikaasa, lõpetas Miuccia Inglise kaupade importimise ja hakkas ise tooteid looma. Kõrge hinna ja vähese tuntuse tõttu oli Prada kaubamärgi esimesi nahast käekotte raske müüa, kuid edaspidi said edu pandiks just isevalmistatud tooted. Paar otsis pidevalt oma toodetele hulgimüügipartnereid üle maailma ja avas teise poe. aastal 1984 sortimentid täitusid jalanõudega ning 1988. a Algas Prada esimene naisterõivaste sari.
Teine väga edukas aspekt Prada ajaloos on viimase kümnendi jooksul loodud parfüümide valik. Kuigi ettevõte oli oma erinevate tootesarjadega juba maailma vallutanud, polnud moemajal veel Prada kaubamärgiga parfüümi. aastal 2003 ettevõte tutvustas oma esimest parfüümi "Puig" nime all ja alustas sellega uut edukat teed, seekord parfümeeria vallas. Prada kaubamärgi esimene massturu parfüüm toodi turule 2004. aastal. Prada Amberi nime all. Varasemate parfümeeria koostisainete põhjal oli see parfüüm merevaigu lõhna ajaloo uus ajastu. Edasisi parfüümiliine täiendasid palju väärtuslikumad ja ainulaadsemad noodid, mis lõid Prada parfüümide populaarse stiili ja maitse. Praegu leiame Prada kaubamärgi kõige kuulsamate ja populaarsemate loojate hulgas parfüümide, tualettvee, lõhnavete ja parfüümtoodete valdkonnas. Prada pakub ainulaadset valikut meestele ja naistele, mis viivad meist igaühe koheselt Prada Itaalia luksusmaailma.
Itaalia moemaja Prada asutasid vennad Mario ja Marino 1913. aastal. Prada perekonnanime kandev ettevõte oli alguses spetsialiseerunud inglise stiilis käekottide müümisele. Hiljem pärandati äri edasi tütrele Louise'ile ja seejärel lapselapsele Miuccia’le, kes viis Prada 1970. aastate lõpus järgmisele tasemele. Pärast konsulteerimist oma äri juhiga, kellest hiljem sai ka tema abikaasa, lõpetas Miuccia inglise stiilis kaupade tootmise ja hakkas ise oma tooteid kavandama. Kõrge hind ja madal profiil tegid esimesed Prada nahast käekotid raskesti müüdavaks, kuid tulevikus said edu võtmeks käsitööna valminud tooted. Paar otsis pidevalt oma toodetele hulgimüügipartnereid kogu maailmas ja avas teise poe. 1984. aastal toodi turule Prada kingad ja 1988. aastal tutvustati esimest Prada naisteriiete sarja.
Veel üks väga edukas aspekt Prada ajaloos on viimase kümnendi jooksul loodud parfüümide valik. Ehkki ettevõte oli juba oma erinevate tootesarjadega maailma vallutanud, polnud moemajal veel Prada parfüümi. 2003. aastal esitleti oma esimest parfüümi nimega Puig ja sellega käivitati oma järgmine edukas tee, seekord parfümeeriatööstuses. Prada kaubamärgi esimene massidele mõeldud parfüüm tuli turule 2004. Aastal ning see kandis nime Prada Amber. Arvestades eelmisi parfümeeriakomponente, olid need merevaigu lõhnadega parfüümid ajaloos uus ajastu algatajateks. Järgnevaid parfüümiliine täiendasid väärtuslikud ja ainulaadsed noodid, mis lõid populaarse Prada parfüümide stiili ja maitse. Praegu võime parfüümide, tualettvee ja lõhnaõlide valdkonnas kuulsaimate ja populaarsemate tegijate hulgast leida kaubamärgi Prada. Prada pakub ainulaadset valikut meestele ja naistele, mis suudab meid kõiki viivitamatult vedada Prada Itaalia luksusmaailma.
Pildid on illustratiivsed ja mõeldud toote omaduste näitamiseks. Joonisel kujutatud toode ei kajasta konkreetset tootemudelit.
Kontsentratsiooni liigid | Krüpteerimine | Mitu tundi lõhn püsib? | Lõhnained |
---|---|---|---|
EDT | "Tualettvesi" | Võib püsida 2–4 tundi; | 4-15% |
EDP | "Parfüümvesi" | Püsib 3 kuni 5 tundi | 15-20% |
EDC | "Kölnivesi" | Enamasti püsib see kuni 2 tundi. | 3-5%; |
PP | "Parfüüm" | Püsib üle 6 tunni | 20-30% |
EDF | "Lõhnavesi" | Püsib kuni 2 tundi | 1-3% |
Parfüümi sobib kanda igal pool ja ajal- alates argipäevase rõivastusega lõpetades glamuursete õhtukostüümidega.
Kaup24.ee on tõeline parfüümivaramu - originaalsed, nišilõhnad, legendaarsed ja nostalgilised lõhnad - nagu ammendamatu ookean, kuhu kutsume teid üles avastama iseenda signatuurlõhna.
Puhas lillenoot on lõhn, milles domineerib roosi, bergamoti, jasmiini või vanilli aroom. Lillelõhnalised parfüümid on hinnatud nende molekulaarsete omaduste tõttu ja nende koostis võib olla lõputu.
Lillearoomid on tavaliselt värsked, kerged, romantilised, optimistlikud ja nostalgilised ning sobivad suurepäraselt boheemlaslikele hingedele või lihtsalt naistele, kellele meeldivad kerged, värskendavad ja haprad lõhnad. Näiteks Versace Bright Crystal, Dolce & Gabbana Light Blue, Chloe Chloe jne.
Neile, kes soovivad magusat, sooja, äärmiselt säravat ja meeldejäävat lillelõhna, soovitame näiteks: Yves Saint Laurent Black Opium, Tom Ford Black Orchid, Giorgio Armani Si Passione jne.
Need on loodud enesekindlale, kaasaegsele naisele, kelle saatus on tema enda kätes. Lillede aroom püsib kehal pikka aega, kuid lõhnamälus veelgi kauem. Lillelõhn sobib suurepäraselt nii igapäevaseks kandmiseks kui ka pidulikemal puhkudel.
Kauba ID: | 23075958 |
Kategooria: | Naiste parfüümid |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,25 x 0,39 x 0,08 m, 0,4 kg |
Tüüp: | Parfüümid |
Lõhnanoodid: | Lillelised |
Ettenähtud: | Naistele |
Maht: | 90 ml |
Kontsentratsioon: | EDP |
Kaubamärk: | Prada |
Kõik tooted sellelt kaubamärgilt: | Kõik Prada tooted |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.