Maht: | 50 ml |
Kontsentratsioon: | EDP |
Kauba ID: | 30689118 |
Kasutamine:
jaotage kehakreem nahale ühtlaselt, hõõruge ringjate liigutustega, kuni toode on imendunud. Parim on toodet kasutada õhtul pärast duši all käimist.
Pihusta aroomi otse kaelale ja randmetele, samuti kõrva taha ja juustele. Piisab vaid mõnest pihustist, et lõhn püsiks kauakestev ja piisavalt intensiivne. Vältida otsest kokkupuudet silmade ja suuga.
Hugo Boss asutas oma firma Metzingenis Saksamaal 1923. aastal, paar aastat pärast I maailmasõja lõppu ja pärast riigi majanduslangust. Enne ja II maailmasõja ajal kavandas ja valmistas ""Hugo Boss"" ettevõte Wehrmacht vägede vormiriietust. Hugo Boss suri 1948. aastal. Pärast 20 aastat võtsid ettevõtte üle kaks tema lapselast Uwe ja Jochen Holy. Vennad muutsid ettevõtte suuna uueks - meeste riiete loomine.
1985. aastal ilmus moemaja esimene lõhn - „Boss Number One“. Lõhna populaarsus on toonud kaasa uue ettevõtte osakonna tekkimise. Samuti on loodud lõhnu naistele: „Femme“, „BOSS Intense“ ja „BOSS Women“.
Meestele loodud klassikalised lõhnad on „BOSS Bottles Cologne“, „BOSS Soul“, „BOSS in Motion“, „BOSS In Motion Limited Edition“ ja „BOSS Selection“. Teised lõhnad, mida nimetatakse lihtsalt „Hugo“, sobivad noorematele meestele ja naistele- Teiste lõhnasegmentide hulka kuuluvad - „Del Mar Baldessarini“, mille on loonud Hugo Boss, „Hugo Dark Blue"" ja „Hugo Deep Red"" lõhnad.
Tänapäevane „HUGO BOSS“ pilt koosneb neljast sõltumatust ja unikaalselt paigutatud joontest, mis vastavad erinevatele vajadustele: rõivad, kingad, parfüümid ja aksessuaarid. Need moodsad tooted on saadaval üle maailma 103 riigis ja üle 5000 jaekaupluses.
Pildid on illustratiivsed ja mõeldud toote omaduste näitamiseks. Joonisel kujutatud toode ei kajasta konkreetset tootemudelit.
Kontsentratsiooni liigid | Krüpteerimine | Mitu tundi lõhn püsib? | Lõhnained |
---|---|---|---|
EDT | "Tualettvesi" | Võib püsida 2–4 tundi; | 4-15% |
EDP | "Parfüümvesi" | Püsib 3 kuni 5 tundi | 15-20% |
EDC | "Kölnivesi" | Enamasti püsib see kuni 2 tundi. | 3-5%; |
PP | "Parfüüm" | Püsib üle 6 tunni | 20-30% |
EDF | "Lõhnavesi" | Püsib kuni 2 tundi | 1-3% |
Idamaised - vürtsikad lõhnad on üks populaarsemaid naiste lõhnaliike, mida iseloomustavad erakordsed, mõnevõrra soojad, teravamad ja kauem nahal püsivamad aroomid. Vürtsid on parfümeerias üks enimkasutatavaid looduslikke tooraineid. On kaks kategooriat: värsked vürtsid ja kuumad vürtsid. Värskeid vürtse kasutatakse tavaliselt parfüümide tipunootidena, soojasid vürtse aga südame- ja põhjanootidena. Peamised värsked maitseained, mida lõhnaõlis kasutatakse: kardemon, koriander, roosa pipar, ingver, kadakamarjad; vürtsikad vürtsid: muskaatpähkel ja selle kest, kaneelikoor, pipar, safran. Need on erilised lõhnad, mis levivad läbi kõigi nootide, osaledes tipu-, südame- ja baasnootides. Need erakordsed noodid annavad parfüümile soojuse ja vürtsikuse. Lisaks sobivad need hästi puiduga, eriti okaspuu- ja muude idamaiste toonidega. Meie valikust leiate laia valiku idamaise vürtsiga lõhnu. Nende hulka kuuluvad PP, EDP, EDT, EDC, EDF kontsentratsioonid ja õliparfüümid ning lõhnaõlid. Lisaks pakume teile laia valikut nišilõhnasid erinevates kogustes, samuti lõhna- ja parfüümikollektsioone kõige kuulsamatelt kaubamärkidelt: “Calvin Klein”, “Dolce & Gabbana”, “Hugo Boss”, “Gucci”, “Diesel”, “Burberry” jt.
Kauba ID: | 30689118 |
Kategooria: | Naiste parfüümid |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,06 x 0,07 x 0,14 m, 0,05 kg |
Tüüp: | Parfüümid |
Lõhnanoodid: | Idamaised, Puidused |
Ettenähtud: | Naistele |
Maht: | 50 ml |
Kontsentratsioon: | EDP |
Kaubamärk: | Hugo Boss |
Kõik tooted sellelt kaubamärgilt: | Kõik Hugo Boss tooted |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.