Maht: | 100 ml |
Kontsentratsioon: | EDP |
Kauba ID: | 21681228 |
Kasutamine: Pihustage aroomi otse kaelale ja randmetele, samuti kõrva taha ja juustele. Piisab vaid mõnest pihustusest, et lõhn püsiks kauakestev ja piisavalt intensiivne. Vältida otsest kokkupuudet silmade ja suuga.
Gucci A Song For The Rose – see on põnev ja päikeseline lilleline parfüüm naistele ja meestele, mis on ümbritsetud kõige õrnemate puiduse muskuse nootidega. Parfüümi andis välja „Gucci“ Itaalia moemaja „The Alchemist's Garden“ kollektsiooni osana, mis loodi alkeemiku laborina, kus igaüks saab luua oma ainulaadse lõhna, mis peegeldab tema individuaalsust ja stiili. Kollektsiooni parfüümid on omavahel suurepäraselt kombineeritud, nii et neid saab omavahel segada ja kihtidena peale kanda. Veelgi enam, kollektsioonis on lõhnad kolmes kontsentratsioonis – parfüümõli, parfüümvesi ja lõhnavesi, mis annab veelgi rohkem võimalusi eneseväljendamiseks.
Gucci A Song For The Rose aroomikompositsiooni lõi kuulus parfümeeria Alberto Morilla. Bulgaaria rooside siidine ja vürtsikas ekstrakt on absoluutse naiselikkuse väljendus selle puhtaimal kujul – vahetult enne põllult koristamist ning on küllastunud kõige õrnema magusa muskuse ja tugevate puiduste toonidega. Segatuna teiste kollektsiooni lõhnaainetega rõhutab A Song For The Rose parfüüm lilleliste nootide kergust ja graatsilisust.
Gucci
GUCCI moemaja asutati 1921. aastal. Inspireerituna kaunist pagasist, mida reisijad Londoni Savoy hotelli kaasas kandsid, naasis Gucci Firenzesse eesmärgiga: ühendada keerukus Firenze käsitööliste käsitöö ja traditsioonidega. GUCCI kaubamärk sai kiiresti populaarseks. Selle ettevõtte esimene parfüüm ilmus 1974. aastal.
Hoiatus: Ainult välispidiseks kasutamiseks. Vältige silma sattumist. Ärge kasutage, kui teil on talumatus mõne koostisosa suhtes või kui teil on kahjustunud nahk.
Guccio Gucci - Firenzes, Itaalias, sündinud nahatoodete meister. Varases nooruses hakkas ta hindama kosmopoliitse kultuuri rafineeritust ja esteetikat. 1921. aastal avas Guccio Gucci oma esimese kaupluse Firenzes. 1937. aastast alates on Guccio avanud uusi poodi üha suuremates linnades. Sellesse tegevusse oli kaasatud ka Guccio Gucci poeg. Nad jätkasid tööd ja avasid oma esimese „Gucci“ poe Manhattanil pärast tema surma.
„Gucci“ lõhnade ajalugu algas, kui 1974. aastal avaldati esimene lõhn - „Gucci Nr. 1“. Hiljem ilmus ka „Gucci“ Nr. 3 (1985). 1999. aastal avaldas „Gucci“ paljude fännide rõõmus lõhna „Rush“ naistele ning aasta hiljem avaldati ka lõhn „Rush“ meestele.
„Gucci“ lõhnad luuakse alles pärast kõigi kasutatud koostisosade hoolikat valimist ja nende täiuslikku kombineerimist. Oma tegevuses kasutavad nad iidset lõhnateadust ja vahel suletakse pudelisse tõeline alkeemiline aed. Tänane mõjukas, uuenduslik ja progressiivne „Gucci“ kaubamärk leiutas täiesti uudse lähenemise moele. Loomingulise juhi Alessandro Michele uue nägemuse järgi määratles moemaja 21. sajandi luksust, tugevdades veelgi oma positsiooni ühe kõige soovituma moemajana. Eklektilised, kaasaegsed, romantilised „Gucci“ tooted on Itaalia meisterlikkuse tipp ning samal ajal on laitmatu ka nende kvaliteet ja detailidele pööratud tähelepanu.
Pildid on illustratiivsed ja mõeldud toote omaduste näitamiseks. Joonisel kujutatud toode ei kajasta konkreetset tootemudelit.
Kontsentratsiooni liigid | Krüpteerimine | Mitu tundi lõhn püsib? | Lõhnained |
---|---|---|---|
EDT | "Tualettvesi" | Võib püsida 2–4 tundi; | 4-15% |
EDP | "Parfüümvesi" | Püsib 3 kuni 5 tundi | 15-20% |
EDC | "Kölnivesi" | Enamasti püsib see kuni 2 tundi. | 3-5%; |
PP | "Parfüüm" | Püsib üle 6 tunni | 20-30% |
EDF | "Lõhnavesi" | Püsib kuni 2 tundi | 1-3% |
Parfüümi sobib kanda igal pool ja ajal- alates argipäevase rõivastusega lõpetades glamuursete õhtukostüümidega.
Kaup24.ee on tõeline parfüümivaramu - originaalsed, nišilõhnad, legendaarsed ja nostalgilised lõhnad - nagu ammendamatu ookean, kuhu kutsume teid üles avastama iseenda signatuurlõhna.
Puhas lillenoot on lõhn, milles domineerib roosi, bergamoti, jasmiini või vanilli aroom. Lillelõhnalised parfüümid on hinnatud nende molekulaarsete omaduste tõttu ja nende koostis võib olla lõputu.
Lillearoomid on tavaliselt värsked, kerged, romantilised, optimistlikud ja nostalgilised ning sobivad suurepäraselt boheemlaslikele hingedele või lihtsalt naistele, kellele meeldivad kerged, värskendavad ja haprad lõhnad. Näiteks Versace Bright Crystal, Dolce & Gabbana Light Blue, Chloe Chloe jne.
Neile, kes soovivad magusat, sooja, äärmiselt säravat ja meeldejäävat lillelõhna, soovitame näiteks: Yves Saint Laurent Black Opium, Tom Ford Black Orchid, Giorgio Armani Si Passione jne.
Need on loodud enesekindlale, kaasaegsele naisele, kelle saatus on tema enda kätes. Lillede aroom püsib kehal pikka aega, kuid lõhnamälus veelgi kauem. Lillelõhn sobib suurepäraselt nii igapäevaseks kandmiseks kui ka pidulikemal puhkudel.
Kauba ID: | 21681228 |
Kategooria: | Naiste parfüümid |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,25 x 0,39 x 0,08 m, 0,4 kg |
Tüüp: | Parfüümid |
Lõhnanoodid: | Lillelised, Puidused |
Ettenähtud: | Naistele |
Maht: | 100 ml |
Kontsentratsioon: | EDP |
Kaubamärk: | Gucci |
Kõik tooted sellelt kaubamärgilt: | Kõik Gucci tooted |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.