Kasutamine:
-
Ripsmetušš - Annab mahu ja tiheduse ning püsib kauem.
Uuenduslike harjastega jõuab ka kõige lühemate ripsmeteni .
Kasutamine: Rakenda põhjalikult puhastatud ripsmetele juurest tipuni. Kui soovite intensiivsemat tulemust, kasutage mitu kihti.
Tähelepanu! Pakend võib erineda pildil näidatud pakendist.
Hollywoodi kuldajal oli jumestus sarnane sellele, mis meil praegu on. Sel ajal helises siniste teleekraanide huultel ainult üks nimi. See nimi kuulus hr Max Factorile - professionaalsele meigikunstnikule, parukate kujundajale ja leiutajale. Max Factorile on alla kirjutanud ajastu kõige kuulsamad ja kõrgelt hinnatud kaubamärgid ning meigistiilid, näiteks Ava Gardner, Jean Harlow ja Marlene Dietrich. Vaatamata populaarsusele eliidi ja staaride seas, uskus Max Factor, et ilu peaks olema kättesaadav kõigile naistele kogu maailmas.
Max Factor sündis Venemaal ja emigreerus Ameerikasse 1914. aastal. Max Factori teade levis kiiresti kogu maailmas ja peagi tegi bränd koostööd Hollywoodi silmapaistvamate filmistaaridega, kes kiitsid kosmeetikat nende värvide ja kinoekraanil oleva realismi eest. 1916. aastal hakkas Max Factor müüma lauvärve ja kulmupliiatseid. See oli esimene kord, kui sellised kosmeetikatooted olid saadaval väljaspool filmitööstust. 1918. aastal tutvustas Max Factor Color Harmony kosmeetikat. See konkreetne bränd parandas naiste loomulikke välimust, hoides näitleja näo filmimise ajal matina. Selle ainulaadse sarja loomisel võttis Max Factor arvesse inimese näo kõiki aspekte - nägu, juukseid, silmi, isegi struktuurseid jooni ja varjatud puudusi. Neli aastat hiljem tõi bränd turule kogu kosmeetikatoodete tootevaliku, nimetades seda terminiga "jumestus". Filmitööstusele ja Hollywoodi klientidele välja töötatud Max Factori meigitooted ja -tehnika on pälvinud Oscari, kuid Max Fakctori filosoofiaks on muuta glamuur ja meik kättesaadavaks igale naisele.
Max Factori mõju praegusele kosmeetikamaailmale sai alguse filmitööstusest, kuid see ei jäänud vaid sinna püsima. Tegelikult on selle algupärane kuldvalem endiselt elus ja seda kasutatakse Max Factori tootearenduses. Mees, kes lõi mõiste "jumestus", ei saa kunagi teada oma loomingu panust kosmeetikatootmise edendamisse ja seda, et ta võimaldab tänapäeva naistel rõhutada oma loomulikku ilu.
Pildid on illustratiivsed ja mõeldud toote omaduste näitamiseks. Joonisel kujutatud toode ei kajasta konkreetset tootemudelit.
Esimese ripsmetušši leiutas Eugene Rimmel spetsiaalselt kuninganna Victoria jaoks. See ripsmetušš oli valmistatud söetolmust ja vaseliinist.
1920. aastatel, kui maailmas levis džässipalavik, ei kujutanud naised lihtsalt enam end ette ilma mustaks võõbatud ripsmeteta Ripsmekoolutajast on saanud must-have atribuut ja kosmeetikaturu on vallutanud ka ripsmeid koolutavad ripsmetuššid.
Ripsmetuši populaarseim värv maailmas on must, mis paistab silma mitmekülgsuse poolest. See ripsmetušš sobib erinevatesse olukordadesse- kohtingutele, kontorisse, isegi trenni. Must sobib hästi ükskõik millise silmameigiga - neutraalsest argipäevasest glamuurse õhtuse suitsusilmani. Ripsmetušš annab pilgule sära, silmadele dimensiooni ja rõhutab üleüldist näo ilu.
Kaup24.ee pakub laias valikus ripsmetušše "Max Factor", "Estee Lauder", "Clinique", "Dior", "Lancome" ja paljudelt teistel tuntud kosmeetikatootjatelt.
Valida saab pikendava, tihendava, koolutava, eraldava, veekindla, kasvu soodustava ripsmetuši vahel. Värvivalikus on enamjaolt must, pruun ja sinine, kuid aeg-ajalt on pakkuda ka eksootilisemaid palette.
Kõik naised soovivad olla igas olukorras atraktiivsed - meik on selles osas asendamatu abimees. Me seisame silmitsi olukordadega, kus igapäevane meik seda lihtsalt ei taga: minek randa, basseini, jõusaali või väljas on lihtsalt niiske ja kuum ilm. Professionaalsed jumestajad soovitavad sellistel juhtudel kasutada veekindlat kosmeetikat.
Mõned olulised näpunäited veekindla kosmeetika kasutamise kohta:
· Kuiva naha puhastamiseks proovige kasutada toitvaid emulsioone, mida pole vaja maha pesta.
· Rasusele nahale sobivad puhastusgeelid, puhastusvahendid, vahud.
· Pärast meigi puhastamist toniseerige kindlasti nahka, taastades seeläbi naha hüdrolipiidse kile ja pH taseme.
Kauba ID: | 1364030 |
Kategooria: | Ripsmetušid, lauvärvid, silmapliiatsid, seerumid |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,19 x 0,12 x 0,05 m, 0,25 kg |
Määratleb silmameigi vahendid. Nende hulka kuuluvad lauvärvid ja nende paletid,: | Ripsmetušid |
Vaade: | Max Factor, ripsmetušid |
Maht: | 6.5 ml |
Ettenähtud: | Naistele |
Värv: | Must |
Veekindlus: | Jah |
Kaubamärk: | Max Factor |
Kõik tooted sellelt kaubamärgilt: | Kõik Max Factor tooted |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
50%
seda toodet soovitavad ostjatest
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodetMüüja: Kulla, OÜ
Ei meeldi.Peaaegu ei värvi, tundub, et kuiv Aterodo on ka peaaegu värvimata
Müüja: Kaup24.ee
Pintsel ei ole mugav. Ripsmetušš ise kantakse väga õhukese kihina, enne ja pärast vahet praktiliselt pole. Tekib tunne, et ripsmetušši on tuubis väga vähe ja see kuivab kiiresti. ma ei soovita.