Värv: | Läbipaistev |
Veekindlus: | Ei |
Kauba ID: | 2933575 |
Kasutamine: Kandke väike kogus toodet puhastele silmalaugudele.
Koostis:Aqua, Cyclopentasiloxane, Talc, Propylene Glycol, Dimethicone, Phenylbenzimidazole Sulfonic Acid, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Sodium Chloride, Peg/Ppg-18/18 Dimethicone, Pvp, Benzyl Alcohol, Phenoxyethanol, Sodium Hydroxide, Ethylene/Methacrylate Copolymer, Trihydroxystearin, Methicone, Arachidyl Behenate, Silica, Sodium Benzoate, Synthetic Wax, Polyglyceryl-4 Isostearate, Hexyl Laurate, Cetyl Peg/Ppg-10/1 Dimethicone, Isopropyl Titanium Triisostearate, Ethylene Brassylate, Behenic Acid, Polyethylene
Lauvärvi põhi silub silmalaugude nahka ja aitab luua täiusliku silmameigi.
Pehme tekstuuriga toode ennetab lauvärvide hajumist silmalaugude kortsudesse.
Selle põhja abil saate nautida erksat ja pikaajalist silmameiki.
Hollywoodi kuldajal oli jumestus sarnane sellele, mis meil praegu on. Sel ajal helises siniste teleekraanide huultel ainult üks nimi. See nimi kuulus hr Max Factorile - professionaalsele meigikunstnikule, parukate kujundajale ja leiutajale. Max Factorile on alla kirjutanud ajastu kõige kuulsamad ja kõrgelt hinnatud kaubamärgid ning meigistiilid, näiteks Ava Gardner, Jean Harlow ja Marlene Dietrich. Vaatamata populaarsusele eliidi ja staaride seas, uskus Max Factor, et ilu peaks olema kättesaadav kõigile naistele kogu maailmas.
Max Factor sündis Venemaal ja emigreerus Ameerikasse 1914. aastal. Max Factori teade levis kiiresti kogu maailmas ja peagi tegi bränd koostööd Hollywoodi silmapaistvamate filmistaaridega, kes kiitsid kosmeetikat nende värvide ja kinoekraanil oleva realismi eest. 1916. aastal hakkas Max Factor müüma lauvärve ja kulmupliiatseid. See oli esimene kord, kui sellised kosmeetikatooted olid saadaval väljaspool filmitööstust. 1918. aastal tutvustas Max Factor Color Harmony kosmeetikat. See konkreetne bränd parandas naiste loomulikke välimust, hoides näitleja näo filmimise ajal matina. Selle ainulaadse sarja loomisel võttis Max Factor arvesse inimese näo kõiki aspekte - nägu, juukseid, silmi, isegi struktuurseid jooni ja varjatud puudusi. Neli aastat hiljem tõi bränd turule kogu kosmeetikatoodete tootevaliku, nimetades seda terminiga "jumestus". Filmitööstusele ja Hollywoodi klientidele välja töötatud Max Factori meigitooted ja -tehnika on pälvinud Oscari, kuid Max Fakctori filosoofiaks on muuta glamuur ja meik kättesaadavaks igale naisele.
Max Factori mõju praegusele kosmeetikamaailmale sai alguse filmitööstusest, kuid see ei jäänud vaid sinna püsima. Tegelikult on selle algupärane kuldvalem endiselt elus ja seda kasutatakse Max Factori tootearenduses. Mees, kes lõi mõiste "jumestus", ei saa kunagi teada oma loomingu panust kosmeetikatootmise edendamisse ja seda, et ta võimaldab tänapäeva naistel rõhutada oma loomulikku ilu.
Pildid on illustratiivsed ja mõeldud toote omaduste näitamiseks. Joonisel kujutatud toode ei kajasta konkreetset tootemudelit.
Kauba ID: | 2933575 |
Kategooria: | Ripsmetušid, lauvärvid, silmapliiatsid, seerumid |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,19 x 0,05 x 0,12 m, 0,25 kg |
Määratleb silmameigi vahendid. Nende hulka kuuluvad lauvärvid ja nende paletid,: | Lauvärvi aluskreemid |
Vaade: | Max Factor, lauvärvi aluskreemid |
Maht: | 6 ml |
Ettenähtud: | Naistele |
Värv: | Läbipaistev |
Veekindlus: | Ei |
Kaubamärk: | Max Factor |
Kõik tooted sellelt kaubamärgilt: | Kõik Max Factor tooted |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
100%
seda toodet soovitavad ostjatest
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.