Autor: | D.J. Huppatz |
Lehekülgede arv: | 192 |
Ilmumisaasta: | 2019 |
Kauba ID: | 15539354 |
Design is everywhere. It shapes not only our present but also our future. An essential introductory guide, Design: The Key Concepts covers fundamental design concepts: thinking, service, context, interaction, experience, and systems. Each concept is situated within a broad context, enabling the reader to understand design's contemporary practice and its relationship to issues such as new technology, social and economic development, globalization, and sustainability. Concepts are also explained by use of concise, illustrated case studies of contemporary objects, spaces, systems, and methods such as Uber, the iPhone, Kickstarter and IKEA. Chapter summaries and supporting discussion questions make this an engaging and accessible introduction for students and those new to the field. An annotated bibliography provides direction for further reading.
Kauba ID: | 15539354 |
Kategooria: | Noortekirjandus |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,03 x 0,16 x 0,23 m, 0,42 kg |
Kirjastus: | Bloomsbury Publishing PLC |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Kaane tüüp: | Pole täpsustatud |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Tüüp: | Raamatud teismelistele ja noortele |
Raamat väljavõttega: | Ei |
Autor: | D.J. Huppatz |
Lehekülgede arv: | 192 |
Ilmumisaasta: | 2019 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.