Armastuskirjad
Lugu:
Pärast kuninganna vahistamist püüavad kõik Tempesti abikõlblikud noormehed (ja paljud mitte nii noored) printsess Annettet meelitada. Kahjuks on ta end paleesse lukustanud ja kõik peavad lootma, et palees olijad toovad talle oma romantilised kirjad. Kas teie oma jõuab temani esimesena
Mängu tutvustus:
Love Letter on risk, mahaarvamine ja õnnemäng 2–4 mängijale. Sinu eesmärk on saada oma armastuskiri printsess Annette'i kätte, tõrjudes samal ajal konkureerivate kosilaste kirjad kõrvale. Ainult 16 kaardiga pakist alustab iga mängija, kui käes on ainult 1 kaart; 1 kaart eemaldatakse mängust. Ringis tõmbate ühe kaardi ja mängite ühe kaardi, püüdes teisi paljastada ja neid mängust välja lüüa. Võimsad kaardid viivad varajase võiduni, kuid teevad sinust sihtmärgi. Kuid lootke liiga kaua nõrgematele kaartidele ja teie kiri võib tulle visata!
Reeglid:
ARMASTUSKIRI
Segage 16 kaarti, et moodustada näoga allapoole suunatud tõmbepakk. Visake paki ülemine kaart mängust välja, ilma seda vaatamata. Kui mängite kahe mängijaga mängu, võtke paki ülaosast veel kolm kaarti ja asetage need küljele, esikülg ülespoole. Selle ringi jooksul neid ei kasutata. Iga mängija tõmbab kaardipakist ühe kaardi. See on mängija käsi ja seda hoitakse teiste eest salajas. Valige stardimängija.
KÖÖRGI VÕTMINE
Oma käigul tõmmake kaardipakist ülemine kaart ja lisage see oma kätte. Seejärel vali üks kahest käes olevast kaardist ja viska see näoga ülespoole enda ees ära. Rakenda kõik efektid äravisatud kaardile. Peate selle mõju rakendama, isegi kui see on teie jaoks halb. Kõik äravisatud kaardid jäävad mängija ette, kes need ära viskas. Katke kaardid nii, et oleks selge, millises järjekorras need ära visati. See aitab mängijatel aru saada, millised kaardid võivad teistel mängijatel
käes olla. Kui olete kaardi efekti rakendamise lõpetanud, läheb käik üle teie vasakpoolsele mängijale.
RINGIST VÄLJA
Kui mängija kukutatakse voorust välja, viskab see mängija tema käes oleva kaardi, esiküljega ülespoole. (ära rakenda kaardi efekti) ja ei tee
enam pöördeid kuni järgmise vooruni.
RINGI LÕPP
Ring lõpeb, kui tekk on käigu lõpus tühi. Kõik veel ringis olevad mängijad paljastavad oma käed. Mängija, kellel on kõrgeima asetusega kaart, võidab vooru. Võrdse tulemuse korral võidab mängija, kes viskas ära suurima kaartide koguväärtuse. Ring lõpeb ka siis, kui kõik mängijad peale ühe on ringist väljas, sel juhul võidab allesjäänud mängija. Võitja saab punkti. Segage kõik 16 kaarti ja mängige uus voor, järgides kõiki seadistusreegleid.
Mängija võidab mängu pärast mängijate arvul põhineva arvu punktide võitmist.
2 mängijat: 7 vp 3 mängijat: 5 vp. 4 mängijat: 4vp
Pakendite nimekiri:
16 kaarti
13 kristallkivi (võimalikud punased, sinised, lillad, valged, kollased või muud värvi kivid)
1 riidest kott
inglise reeglite kaardid sees.
saake mitu keelereeglit, saates meile sõnumi. saadame edasi




CE-vastavusmärgis on toote tootja kinnitus selle kohta, et toode vastab selle suhtes kohaldatavate Euroopa Komisjoni direktiivide nõuetele.