14-päevaseks kauba tagastamiseks soovitame esmalt kontrollida, kas kaup on kaup24.ee müüjalt või mõnelt teiselt müüjalt . Seda saad teha oma kontol tellimust avades ja “Müüja” alt vajalikku infot leides.
Valige oma kaup24.ee kontol "Minu tellimused" all tellimus ja klõpsake "Vaata".
Kui olete tellimuse esitanud ilma registreerimata, leiate tellimuse arvelt müüja andmed, kellelt kaup osteti.
Kaup24.ee toodete tagastamise kohta teabe saamiseks klõpsake siin
Teiste müüjate toodete tagastamise kohta teabe saamiseks klõpsake siin
NB! Veebitagastust saab kasutada vaid korras toote puhul 14-päevase tagastuse raames.
Kui tegemist on vigase/vale tootega,siis leiate juhised siit:Kahjustatud/vale toode
Tagastamisperioodid:
Kaup24.ee tooteid saad tagastada kasutades oma kontol olevat vormi. Valige jaotises "Minu tellimused" soovitud tellimus ja klõpsake nuppu "Vaata". Äsja avatud lehe ülaosas otsige linki "Tagastused".
Ankeeti täites saate valida endale sobivaima tagastus viisi.
Täielike juhiste saamiseks tagastamise registreerimise kohta klõpsake siin
Tagastamine kullerteenuse kaudu:
Kauba saate tagastada kullerteenusega. Sihtkoha aadress on Rukki tee 7, Lehmja küla, Rae vald 75306 (saaja DLB Trading OÜ).
Palun pakkige toode korralikult, et vältida kahjustuste tekkimist saatmise ajal.
Ostja kannab 14 päevase tagastuse puhul kauba tagastamisega seotud kulud.
Teiselt müüjalt ostetud toote saad tagastada 14 päeva jooksul – pakend peab olema terve, tootel peavad alles olema kõik autentsed sildid ja kaitsekiled ning toode peab välja nägema täpselt selline nagu ostes.
Teavet toote tagastamise kohta leiate tellimuse vormistamise e-kirjast, mis saadeti tellimuse vormistamisel (või konto registreerimisel) antud e-posti aadressile. Meili pealkiri on "Info tellimuse nr <...> kohta." Klõpsake selles sildil "Tagastus- ja garantiiteave" (vt allpool)
See avab dokumendi toote tagastamise viiside ja tingimustega.
Kõigile füüsilise isiku poolt ostetud kaupadele kehtib 24-kuuline garantii. Juriidilistele isikutele kehtib 12-kuuline garantii.
Loomulikult kuluvatele osadele, nagu patareid ja akud, kehtib 6-kuuline garantii.
Enamikul toodetel on meilt ostetud toodete hooldamiseks volitatud teeninduskeskus. Teeninduskeskuse leiad iseseisvalt aadressil garantiiteenuste otsing. Kui teie tootele on määratud volitatud teeninduskeskus, soovitame jätkata suhtlust otse nendega.
Teised võimalikud viisid toote ekspertiisi saatmiseks:
Kaubale tuleb lisada tagastusvorm*. Kui te ei saa tagastusvormi printida, olete teretulnud kirjutama andmed vabas vormis.
Millal garantii ei kehti? - rohkem infot siit
Kui kaua garantiiremont aega võtab? Garantiikontroll ja remont võivad kesta kuni 30 päeva. See oleneb rikke keerukusest ja vajalike osade olemasolust.
Kas ma saan valida garantiiremondi asemel raha tagastamise? Ei, kasutatud kaup tuleb võimalusel parandada või toode välja vahetada uue vastu.
Millal on võimalik defektse toote eest raha tagastada? Raha tagastamine on võimalik ainult juhul, kui toode ei ole remonditav või kui vajalikud osad pole saadaval.
Kas ma saan teavet garantiikontrolli/remondi käigu kohta? Protsessi saab kliendile täpsustada kontaktikeskuse kaudu, kui klient soovi avaldab.
Tagasimakse laekub kliendi kontole maksimaalselt 14 kalendripäeva jooksul alates kinnituse kuupäevast. Tavaliselt kulub raha tagasisaamiseks aga 2-3 tööpäeva.
Klienti teavitatakse raha tagastamise kinnitusest SMS-i teel (vt allpool).
Tagasimaksed tehakse samal viisil nagu makse oli sooritatud tellimust tehes. Makse tagastamine toimub samale pangakontole (krediitkaardile) või tagastusvormil märgitud või konsultandile antud kontole (suuliselt või kirjalikult).
Kui tellimus esitatakse ja tasutakse ettevõtte nimel, tagastatakse makse vaid ettevõtte kontole.
Kuidas tagastada tooted läbi Omniva pakiautomaadi?
Paki tellimus korralikult, et tagastatud tooted ei saaks saatmise ajal kahjustada.
Kleebi pakendile tagastuskleebis, mille saad printida Omniva pakiautomaadi iseteenindusterminalis. Kleebise trükkimiseks vajalik kood saadetakse sulle e-postiga või leiad selle pärast tagastuse esitamist tagastuste nimekirjast.
Eemalda või kata kindlasti originaaltranspordi silt.
Kui oled jõudnud pakiautomaadi juurde, toimi järgnvalt:
Võtke meiega ühendust telefoni +372 615 0026
(E-R; 8-20) või e-posti teel pood@kaup24.ee