Kaup24.ee platvormil müüdavate kaupade eest saab tasuda pangalingiga, sularahas või pangakaardiga, maksekaardiga (apple pay, google pay) või järelmaksuga.
Kõiki saadaolevaid makseviise saab vaadata ostuprotsessi käigus "Makse" etapis. Pange tähele, et kõikide kaupade eest ei saa tasuda kõigi saadaolevate makseviisidega. Makseviisid võivad olla piiratud müüja otsusega (valikuga).
Vaata infolehte (vt allpool).
Võimalikud viisid tellimuse arve saamiseks:
Logige oma kontole sisse, valige tellimuste loendist "Lõpetatud/tagastatud" https://kaup24.ee/et/o/history .
Kui olete tellimuse valinud, klõpsake sinist nuppu "Vaata".
Tellimuse arve allalaadimiseks klõpsake avaneval tellimuse lehel üleval "Arve".
Kaup24.ee lehel on märgistatud tooted, mida saate osta ja tasuda järelmaksuga.
Võimalikud järelmaksuga ostmise viisid:
Inbank järelmaks - tasumine vastavalt valitud ja seatud graafikule madalamate osamaksetena koos intresside ja muude tasudega. Ilma lepingutasuta.
TÄHTIS RÕHUTADA:
Liisingulepingu saab sõlmida ainult füüsiline isik;
Järelmaksuga või Slicega on võimalik osta kaupu ja teenuseid, mille summa ei ole väiksem kui 50 EUR ja mis on sama müüja kaup. (nt kui ostukorvis on mitme müüja tooteid ja nende kogusumma on 50 eurot, siis ei ole võimalik tellimust osamaksetena esitada. Iga müüja toote tellimused on jaotatud ja töödeldakse eraldi)
Liisinguleping on edukalt sõlmitud, kui saate liisingufirmalt nõusoleku. Pangateatise puudumisel - leping on sõlmimata.
Kauba tarnetähtaeg ei mõjuta järelmaksu tasumise päevi ja vastupidi. See tähendab, et osamakseid tuleb tasuda vastavalt sõlmitud lepingule ja maksegraafikule ning tellimus toimetatakse kohale vastavalt müüja poolt antud tarneaegadele.
Kvaliteetse/kehva toote tagastamisel või garantiiajal ei ole võimalik liisingulepingut koheselt lõpetada. Sõltuvalt kauba tagastamise põhjusest ja tagastamise tingimustest lõpeb liisinguleping, kui kauba müüja kinnitab tagastamise:
14 päeva tähtaeg:
Müüja Kaup24 kauba tagastamisel peab toode olema kasutamata ja kauba välimus ei tohi olla muutunud.
Kui tagastate tellimuse teiselt müüjalt peab kaup olema terve pakendiga, kaasas kõik originaalsildid ja kaitsekiled ning toode peab nägema välja täpselt selline, nagu ostes.
30 päevane tähtaeg:
Kaup24 ja teiste müüjate toodete garantiihoolduse käik, kui tehakse kindlaks kas toode on parandamatu või vajalike osade tarnimine võimatu.
Kuidas esitada tellimust "Järelmaks"?
Lisa soovitud tooted ostukorvi. Pärast ostukorvi avamist valige soovitud kohaletoimetamise viis ja valige makseviis "Järelmaks".
Määrake tähtaeg, mille jooksul soovite osamakseid maksta ja klõpsake nuppu "Vali"
Kontrollige teavet tellimuse ülevaatamise etapis. Klõpsake "Tellin".
Tuleb kinnitus, et tellimus on esitatud. Umbes ühe tunni jooksul pank kontrollib avaldust ja teavitab klienti positiivsest otsusest e-maili teel.
Kui Inbank teeb negatiivse otsuse, siis avaldus suunatakse Estole.
Kuidas esitada "Inbank maksa 3 osas" tellimust?
Lisa soovitud tooted ostukorvi. Peale ostukorvi avamist vajuta "Jätka" ja valige endale sobiv tarneviis.
Järgmises etapis märkige makseviis "Inbank maksa 3 osas" ja klõpsake "Vali"
Kontrollige teavet tellimuse ülevaatamise etapis. Klõpsake "Maksan"
Pärast "Maksa" klõpsamist suunatakse Teid panga iseteenindusse, kus saab tutvuda osamaksete suurusega. Kui tingimused sobivad, siis vajutada „Edasi“ ja sisestada isikukood.
Seejärel kontrollige üle oma andmed ning vajadusel muutke kui vaja.
Liikudes edasi tuleb Teie telefoni numbrile sms koodiga, mis tuleb sisestada Inbanki lehel.Pärast koodi lisamist saadetakse maksete ülevaade ja kinnitus Teie emailile.
Võtke meiega ühendust telefoni +372 615 0026
(E-R; 8-20) või e-posti teel pood@kaup24.ee