Pärast toote välja valimist vajutage nuppu "Lisa ostukorvi"
Kui olete kõik soovitud kaubad ostukorvi lisanud, klõpsake ostukäru pildil
Vali, kas soovid osta külalisena või registreeru kaup24.ee lehel.
Täitke nõutud andmed.
Teie antud e-posti aadressile saadetakse kinnituskood. Sisestage see selles etapis:
Valige oma eelistatud tarne- ja makseviis ning sisestage vajalikud kontaktandmed.
Arve koostatakse ostja andmete alusel. Pange tähele, et paljudel juhtudel ei ole pärast tellimuse vormistamist võimalik andmeid muuta.
Viimases etapis kinnitage, et olete tutvunud ostureeglitega ja vajutage nuppu "Telli".
See on kõik! Ekraanil näete oma tellimuse numbrit, mille saate ka meili teel. Kinnitusmeil sisaldab ka kogu muud vajalikku teavet.
Ettevõtte nimel kaupade ostmiseks peate järgima samu samme nagu tellimuse esitamisel, kuid ostjaks peab olema valitud juriidiline isik.
Oluline on tähele panna:
Kaup24.ee platvormi kasutavad ka teistest EL riikidest pärit müüjad, mistõttu võib kehtida käibemaksu nullmäär. Meie lehel olevate müüjate kohta lisateabe saamiseks vaata siia .
Kuidas ma oma ettevõtte andmeid sisestan?
Vajutad nupule kerige leht allapoole.
Märgi linnuke "Juriidiline isik" ja sisesta nõutud andmed.
Täida vajaminevad andmed ning vajuta "salvesta andmed"
Kaup24.ee platvormil müüdavad kaubad saab tellida kulleriga koju, pakiautomaatidesse, postkontoritesse kui ka ka väljastuspunkti.
Tarne hind postkontoritesse ja pakiautomaatidesse on fikseeritud, sõltumata saadetise kaalust. Kulleriga kohaletoimetamise hind arvutatakse kauba pikkuse ja kaalu järgi.
Kohaletoimetamine on võimalik ainult Eesti territooriumil.
Kõik võimalikud tarneviisid leiate tootelehelt. Tarneviiside loetelu oleneb kauba suurusest ja müüja pakutavatest võimalustest (vt allpool).
Tarneviisid võivad olla piiratud kauba tegeliku suuruse tõttu, turvakaalutlustel või müüja äranägemisel (valikul).
Kui tellimus on vormistatud, ei saa tarneviisi muuta selliseks, mida pole tootelehel märgitud.
Kohaletoimetamise viisi saad valida ostukorvis tellimust vormistades.
Eeldatava tarnekuupäeva leiate kaup24.ee lehelt iga kauba juures (vt allpool). Pange tähele, et kõigil toodetel on erinevad tarnekuupäevad. Need võivad olenevalt kohaletoimetamisviisist ka erineda.
Pange tähele, et tarneajad on esialgsed. Tähtaegu uuendatakse sõltuvalt tegeliku tellimuse esitamise ja tasumise ajast. Lõplik tarnekuupäev antakse kaup24.ee-le tellimuse kinnitamisel.
Pärast tellimuse kinnitamist saate e-kirja, kus on täpsed tarneandmed (vt allpool).
Kauba tegelikust kohaletoimetamisest teavitavad kullerid (helistades või SMS-i teel) või kaup24.ee süsteemi kaudu (e-posti või SMS-i teel). Enne kui see info kliendini jõuab, ei ole kauba väljastamine võimalik.
Tellimuse staatus näitab esitatud tellimuse hetkeseisu.
Esitatud – teie tellimus on vastu võetud, kuid pole kinnitatud. Võimalik põhjus – makse ootamine.
Kinnitatud – teie tellimus on kinnitatud ja seda käsitletakse peagi.
Ootame infot tarnijalt – teie tellimus on töös.
Töötlemisel - tellimust komplekteeritakse meie laost.
Saatmiseks ettevalmistatud –toode antakse üle kohaletoimetamiseks (see olek ei tähenda, et toode on kättesaamise punktis juba järeletulemiseks saadaval).
Üle antud kullerile - kaup on kullerile üle antud kohaletoimetamiseks.
Saab kätte - kaup on jõudnud lõppsihtkohta ja selle saab kätte (olenevalt Teie poolt valitud tarneviisist kas poes või postkontoris).
Tehtud - tellimus on täidetud. Kaup on tarnitud kliendini.
Tagasi lükatud – tellimus on kliendi või Müüja poolt tühistatud.
Tellimuse olekut saate jälgida oma kontol, tellimuste loendis, valides soovitud tellimuse.
www.kaup24.ee veebipoes/platvormil ei kauple mitte ainult Kaup24, vaid ka teised müüjad.
Sama toodet võib müüa üks või isegi mitu erinevat müüjat. Teave selle kohta, millistelt müüjatelt toodet saab osta, on toodud igal tootelehel hinnast allpool:
Pane tähele, et kui oled valinud kaubad mitmelt erinevalt müüjalt, siis vormistatakse automaatselt mitu tellimust vastavalt sellele mitme erineva müüja tooteid ostate.
Näiteks kui ostukorvis on kaupu mitmelt erinevalt müüjalt:
Näiteks kui ostukorvis on sama müüja kaubad:
Erinevate müüjate kaupa ei ole võimalik ühte ostukorvi kombineerida.
Kui valitud kaubad on ühelt müüjalt, saab tellimust osadeks jagada vaid juhul, kui ostukorvis olevate kaupade tarneajad oluliselt erinevad. See on teie mugavuse huvides, et ei peaks ootama hilisemaid tarneid muude kaupade puhul, mida teil võib juba praegu vaja minna.
Külastage meie outleti, et näha parimaid laopakkumisi, allahinnatud tooteid ja soodsaid hindu järgmistes kategooriates:
Kahjustatud pakendiga kaubad
Need on kaubad, mille pakend on tavaliselt transpordi käigus kahjustatud. Kaup ise ei ole kahjustatud ja sellele kehtib tavapärane (kaheaastane) garantiiaeg.
Kahjustatud kaubad
Kahjustatud kaubad on kaubad, millel on minimaalsed defektid. Standardina on tegemist kaubaga, mille tarne või lühiajalise kasutamise käigus on tekkinud väikesed kahjustused. Kõik esinevad kahjustused on märgitud kauba kirjelduses.
Kahjustatud kaupadele kehtib ka 12-kuuline garantii.
Taastatud kaubad
Need on kaubad, mis on pärast lühiajalist kasutamist tagastatud tootjale. Kaup on kontrollitud, parandatud ja kehtib tootjapoolne garantii. Seade ja selle osad ja funktsioonid on täiesti töökorras. Aeg-ajalt võib esineda väliseid kasutusjälgi või väiksemaid kriime. Vana ja kasutuselt kõrvaldatud elektroonika sorteerimine ja taaskasutamine säästab tootmiskulusid ja loodusressursse ning neile teise elu andmine aitab säästa keskkonda.
Võtke meiega ühendust telefoni +372 615 0026
(E-R; 8-20) või e-posti teel pood@kaup24.ee