Autor: | Pixie Turner |
Lehekülgede arv: | 256 |
Ilmumisaasta: | 2020 |
Kauba ID: | 13658111 |
This book will guide you through the various ways social media has affected our food choices, our restaurants, and our food policy. By the end, you'll be able to take back control and make social media work in a healthier way for you.
Social media platforms like Twitter and Instagram haven't been around for long, but are already having far-reaching impacts on our health and wellbeing. We are only just starting to appreciate the influence these platforms have over our decisions around food and health, with many of these processes are happening without us even being fully aware of them. Well, maybe we should be aware. This book will guide you through the various ways social media has affected our food choices, our restaurants, and our food policy. By the end, you'll be armed with the knowledge and tactics to take back control and make social media work in a healthier way for you.
This book will guide you through the various ways social media has affected our food choices, our restaurants, and our food policy. By the end, you’ll be able to take back control and make social media work in a healthier way for you.
Kauba ID: | 13658111 |
Kategooria: | Eneseabiraamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg |
Kirjastus: | Head of Zeus |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Kaane tüüp: | Kõva |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Tüüp: | Raamatud emotsionaalse intelligentsuse arendamiseks |
Raamat väljavõttega: | Jah |
Autor: | Pixie Turner |
Lehekülgede arv: | 256 |
Ilmumisaasta: | 2020 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.