Autor: | Sylvia Ann Hewlett |
Lehekülgede arv: | 256 |
Ilmumisaasta: | 2013 |
Kauba ID: | 15879794 |
You need more than a mentor Traditional pathways to career progression have all but diminished. Mentors used to be the answer but in today’s world, research shows that they are not enough to help you advance.Sylvia Ann Hewlett economist, prolific author, and originator of such prominent ideas as off-ramping and on-ramping shows why sponsorship is the new route to success. What makes a sponsor different from a mentor is critical in terms of getting you into the role you covet and deserve. A sponsor serves as your advocate not just doling out advice but also offering the powerful backing inside the organization to get you where you want to go. From making important introductions to senior leaders to expanding the perception of what you can offer the organization, sponsors are your personal brand advocates in the workplace and in your industry at large. They inspire, propel, and protect to help you progress. Combining real examples with practical advice, Forget a Mentor, Find a Sponsor shows how to build this important professional relationship, position yourself for leadership, and effectively work with your sponsor to achieve career success.
Kauba ID: | 15879794 |
Kategooria: | Eneseabiraamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,02 x 0,14 x 0,21 m, 0,27 kg |
Kirjastus: | Harvard Business Review Press |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Kaane tüüp: | Täpsustamata |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Tüüp: | Täpsustamata |
Raamat väljavõttega: | Ei |
Autor: | Sylvia Ann Hewlett |
Lehekülgede arv: | 256 |
Ilmumisaasta: | 2013 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.