Korda oma rolli üleloomuliku palgamõrvarina mängus Dishonored 2 – see on Arkane Studiosi auhinnatud Dishonoredsaga järgmine peatükk. Mängige oma teed maailmas, kus põrkuvad müstika ja tööstus. Kas otsustate mängida keisrinna Emily Kaldwinina või kuningliku kaitsja Corvo Attano rollis? Kas läbite mängu nähtamatult, kasutate täielikult ära selle jõhkra võitlussüsteemi või kasutate mõlema kombinatsiooni? Kuidas kombineerite oma tegelase ainulaadseid võimeid, relvi ja vidinaid vaenlaste kõrvaldamiseks? Lugu vastab teie valikutele, mis viib intrigeerivate tulemusteni, kui mängite mängu kõiki käsitsi valmistatud missioone. Lugu: Dishonored 2 tegevus toimub 15 aastat pärast seda, kui Lord Regent on võidetud ja kardetud Rat Plague on ajalukku läinud. Teispoolne usurpaator on vallutanud keisrinna Emily Kaldwini trooni, jättes saarte saatuse kaalukausile rippuma. Emily või Corvona reisige Dunwalli legendaarsetest tänavatest kaugemale Karnacasse, kunagisesse pimestavasse rannikulinna, kus on võtmed Emily võimule taastamiseks. Olles relvastatud autsaideri märgi ja võimsate uute võimetega, leidke oma vaenlased ja võtke tagasi see, mis teile õigusega kuulub. Põhijooned: Palgamõrvarid Täieliku häälega tegelastena toovad Emily Kaldwin ja Corvo Attano nüüd maailmale ja loole oma vaatenurgad ja emotsionaalsed vastused. Kasutage iga tegelase võimeid, vidinaid ja ainulaadselt häälestatud relvi loominguliselt maailma avastades – olenemata sellest, kas võitlete linnatänavatel või hiilite üle katuste – ja milliseid vaenlasi otsustate kõrvaldada või säästa. Üleloomulikud jõud Täiustatud luuvõlu meisterdamine ja täiesti uued täienduspuud võimaldavad teil oma võimeid väga erinevatel viisidel kohandada. Hakka elavaks varjuks, et jälitada vaikselt oma sihtmärke, siduda vaenlasi, et neil oleks ühine saatus, või hüpnotiseerida oma vaenlasi ja domineerida nende meeltes. Valige oma eesmärkide saavutamiseks peaaegu lõpmatu vägivalla, mittesurmava võitluse, jõudude ja relvade kombinatsioonide hulgast. Kujutlusvõimeline maailm Dunwalli räämastest rotirotilistest tänavatest kuni laguneva Karnaca lopsakate eksootiliste rannikuteni sukelduge stiliseeritud paikadesse, mille on loonud Arkane'i esilinastuskunsti ja jutustajate meeskonnad. Maailm on omaette tegelane, rikas loo, arhitektuuri ja eklektiliste tegelaste poolest. Seda ilmestavad ka missioonide tunnuskohad, nagu tolmutormidest ja sõdivatest rühmitustest laastatud tolmupiirkond ning nihkuvatest seintest, surmavatest püünistest ja kellavärgist sõduritest koosnev hullumeelne mõis. Väljakutse Kohandage oma mänguvalikuid ja raskuste seadeid veelgi kohandatud seikluse jaoks. Saate muuta kogemuse keerukamaks (või lihtsamaks), muutes hulgaliselt salajase, liikumise ja võitlusega seotud parameetreid. Void Engine Dishonored 2 äratatakse kaunilt ellu uue Void Engine'iga, mis on hüppeline renderdustehnoloogia, mis on ehitatud id Techist ja mida on Arkane Studios väga kohandanud. Maailmatasemel kunstisuundade toetamiseks ja selle põlvkonna pakutava võimsa riistvara täielikuks ärakasutamiseks loodud Void Engine võimaldab märkimisväärseid edusamme kõigis mängusüsteemides, sealhulgas reageerimisvõimet ja tehisintellekti võitlust, valgustust ja graafilist renderdamist, muljetavaldavalt tihedat linnaruumi. keskkonnad ja loo esitlus.