1

Theoretical and Applied Perspectives on Teaching Foreign Languages in Multilingual Settings: Pedagogical Implications

Täpsustused:
Autor: Anna Krulatz, Georgios Neokleous, Anne Dahl
Ilmumisaasta: 2022
Lehekülgede arv: 376
Kauba ID: 15230334
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 804 x 9 kuus
6078
6078
804 / kuus
või
3 2026
Ilma lisatasudeta
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

3. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

3. juunist

000

Unisend pakiautomaat

3. juunist

000

Postkontor

3. juunist

000

Kuller

3. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

3. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

3. juunist

000

Unisend pakiautomaat

3. juunist

000

Postkontor

3. juunist

000

Kuller

3. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Theoretical and Applied Perspectives on Teaching Foreign Languages in Multilingual Settings: Pedagogical Implications

This book promotes linguistically responsive foreign language teaching practices in multilingual contexts by facilitating a dialogue between teachers and researchers. It advances a discussion of how to connect the acquisition of subsequent foreign languages with previous language knowledge to create culturally and linguistically inclusive foreign language classrooms, and how to strengthen the connection between research on multilingualism and foreign language teaching practice. The chapters present new approaches to foreign language instruction in multilingual settings, many of them forged in collaboration between foreign language teachers and researchers of multilingualism. The authors report findings of classroom-based research, including case studies and action research on topics such as the functions and applications of translanguaging in the foreign language classroom, the role of learners’ own languages in teaching additional languages, linguistically and culturally inclusive foreign language pedagogies, and teacher and learner attitudes to multilingual teaching approaches.

Üldine tooteinfo: Theoretical and Applied Perspectives on Teaching Foreign Languages in Multilingual Settings: Pedagogical Implications

Kauba ID: 15230334
Kategooria: Võõrkeele õppematerjalid
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,02 x 0,16 x 0,23 m, 0,52 kg
Tüüp: Võõrkeelte õppimine
Kirjastus: Multilingual Matters
Kaane tüüp: Täpsustamata
Vorming: Traditsiooniline raamat
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Anna Krulatz, Georgios Neokleous, Anne Dahl
Ilmumisaasta: 2022
Lehekülgede arv: 376

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Theoretical and Applied Perspectives on Teaching Foreign Languages in Multilingual Settings: Pedagogical Implications
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki