Autor: | Kasia M. Jaszczolt |
Ilmumisaasta: | 2023 |
Lehekülgede arv: | 438 |
Kauba ID: | 16239279 |
Semantics and pragmatics - the study of meaning, and meaning in context, respectively - are two fundamental areas of linguistics, and as such are crucial to our understanding of how meaning is created. However, their theoretical ideas are often introduced without making clear connections between views, theories, and problems. This pioneering volume is both a textbook and a research guide, taking the reader on a journey through language and ultimately enabling them to think about meaning as linguists and philosophers would. Assuming no prior knowledge of linguistics, it introduces semantics, pragmatics, and the philosophy of language, showing how all three fields can address the 'big questions' that run through the study of meaning. It covers key theories and approaches, while also enabling increasingly more sophisticated questions about the interconnected aspects of meaning, with the end goal of preparing the reader to make their own, original contributions to ideas about meaning.
Kauba ID: | 16239279 |
Kategooria: | Võõrkeele õppematerjalid |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,02 x 0,17 x 0,25 m, 0,85 kg |
Tüüp: | Täpsustamata |
Kirjastus: | Cambridge University Press |
Raamatu keel: | Inglise |
Kaane tüüp: | Täpsustamata |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Raamat väljavõttega: | Ei |
Autor: | Kasia M. Jaszczolt |
Ilmumisaasta: | 2023 |
Lehekülgede arv: | 438 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.