Autor: | Patricia Bayona, Elena Garcia-Martin |
Ilmumisaasta: | 2022 |
Lehekülgede arv: | 336 |
Kauba ID: | 15699639 |
This book addresses the complexity of mixed language classroom learning environments in which heritage learners (HL) and second language (L2) learners are concurrently exposed to language learning in the same physical space. Heritage speakers, defined widely as those exposed to the target language at home from an early age, tend to display higher oral proficiency and increased intercultural proficiency but lesser metalinguistic and grammatical awareness than L2 learners. The theoretical and pedagogical challenges of engaging both types of learners simultaneously without polarizing the classroom community dictates the need for well-defined, differentiated learning strategies; in response this book offers best practices and reproducible pedagogical initiatives and methodologies for different levels of instruction. The chapters address themes including translanguaging, linguistic identity, metalinguistic awareness and intercultural competence, with contributions from Europe, Africa and the United States.
Kauba ID: | 15699639 |
Kategooria: | Võõrkeele õppematerjalid |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,02 x 0,16 x 0,23 m, 0,46 kg |
Tüüp: | Võõrkeele õppematerjal |
Kirjastus: | Multilingual Matters |
Raamatu keel: | Inglise |
Kaane tüüp: | Pehme |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Raamat väljavõttega: | Jah |
Autor: | Patricia Bayona, Elena Garcia-Martin |
Ilmumisaasta: | 2022 |
Lehekülgede arv: | 336 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.