1

Psycholinguistic Approaches to Instructed Second Language Acquisition: Linking Theory, Findings and Practice

Täpsustused:
Autor: Daniel R. Walter
Ilmumisaasta: 2023
Lehekülgede arv: 224
Kauba ID: 17135099
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 719 x 48 kuus
17148
17148
719 / kuus
või
3 5716
Ilma lisatasudeta
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

29. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

29. maist

000

Unisend pakiautomaat

29. maist

000

Postkontor

29. maist

000

Kuller

29. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

29. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

29. maist

000

Unisend pakiautomaat

29. maist

000

Postkontor

29. maist

000

Kuller

29. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Psycholinguistic Approaches to Instructed Second Language Acquisition: Linking Theory, Findings and Practice

This book applies a psycholinguistic perspective to instructed second language acquisition, bridging the gap between research and teaching practices. It re-envisions the explicit and implicit learning divide as a continuum of consciousness, explores the pedagogical applications of SLA findings and offers practical suggestions for instructors.
This book applies a psycholinguistic perspective to instructed second language acquisition, seeking to bridge the gap between second language acquisition research and language teaching practices. It challenges the traditional divide between conscious and unconscious processes, or explicit and implicit learning, and re-envisions this as a continuum of the varying levels of consciousness which can be applied by learners to different language behaviors in the second language classroom. It applies this model to learner development and the classroom context, discussing pedagogical applications for instructors at all levels. This book will be of interest to researchers and graduate students in second language acquisition, psycholinguistics and language pedagogy. The accessible discussion of research findings, pedagogical approaches and classroom tasks and activities make this book particularly relevant for language teachers, providing the tools needed to apply second language acquisition research in their classroom.

Üldine tooteinfo: Psycholinguistic Approaches to Instructed Second Language Acquisition: Linking Theory, Findings and Practice

Kauba ID: 17135099
Kategooria: Võõrkeele õppematerjalid
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Tüüp: Võõrkeele õppematerjal
Kirjastus: Multilingual Matters
Raamatu keel: Inglise
Autor: Daniel R. Walter
Ilmumisaasta: 2023
Lehekülgede arv: 224

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Psycholinguistic Approaches to Instructed Second Language Acquisition: Linking Theory, Findings and Practice
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Psycholinguistic Approaches to Instructed Second Language Acquisition: Linking Theory, Findings and Practice


Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos