Autor: | Richard Lance Keeble, John Tulloch, Florian Zollmann |
Ilmumisaasta: | 2010 |
Lehekülgede arv: | 373 |
Kauba ID: | 13182036 |
Peace Journalism, War and Conflict Resolution draws together the work of over twenty leading international writers, journalists, theorists and campaigners in the field of peace journalism. Mainstream media tend to promote the interests of the military and governments in their coverage of warfare. This major new text aims to provide a definitive, up-to-date, critical, engaging and accessible overview exploring the role of the media in conflict resolution. Sections focus in detail on theory, international practice, and critiques of mainstream media performance from a peace perspective; countries discussed include the U.S., U.K., Germany, Cyprus, Sweden, Canada, India, Pakistan, Papua New Guinea and the Philippines. Chapters examine a wide variety of issues including mainstream newspapers, indigenous media, blogs and radical alternative websites. The book includes a foreword by award-winning investigative journalist John Pilger and a critical afterword by cultural commentator Jeffery Klaehn.
Kauba ID: | 13182036 |
Kategooria: | Võõrkeele õppematerjalid |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,02 x 0,16 x 0,23 m, 0,34 kg |
Tüüp: | Täpsustamata |
Kirjastus: | Peter Lang Publishing Inc |
Kaane tüüp: | Täpsustamata |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Raamat väljavõttega: | Ei |
Autor: | Richard Lance Keeble, John Tulloch, Florian Zollmann |
Ilmumisaasta: | 2010 |
Lehekülgede arv: | 373 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.