1

Media Edge: Media Logic and Social Reality New edition

Täpsustused:
Autor: David L. Altheide
Ilmumisaasta: 2014
Lehekülgede arv: 200
Kauba ID: 13182001
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 794 x 12 kuus
7599
7599
794 / kuus
või
3 2533
Ilma lisatasudeta
Müüja: KATARATA 4.6
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
10493
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

14. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

14. maist

000

Postkontor

14. maist

000

Kuller

14. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

14. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

14. maist

000

Postkontor

14. maist

000

Kuller

14. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
EasyShop
10493
Müüja: KATARATA 4.6
  • 83% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Media Edge: Media Logic and Social Reality New edition

This book challenges social science to address the most important social change since the industrial revolution: the mediated communication order. More of our everyday lives and social institutions reflect the compelling media logic that resonates through conversation, interaction, marketing, as well as social programs, issues and foreign policy. We are beyond the time when people take into account media matters; rather, media matters are now incorporated as a kind of social form in routine and extraordinary activities. This thesis was first laid out in 'Media Logic', co-authored with Robert P. Snow in 1979. Thirty-five years on, Altheide discusses his recent thinking about how media logic and mediation is a basic element in constructing social reality. From the internet to the NSA, he shows how media logic has transformed audiences into personal networks guided by social media. He argues that we have reached the media edge as social media have all but eviscerated the audience as a significant factor in the communication equation; mediated communication is increasingly about media performances and individual selection to promote identity.

Üldine tooteinfo: Media Edge: Media Logic and Social Reality New edition

Kauba ID: 13182001
Kategooria: Võõrkeele õppematerjalid
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,01 x 0,15 x 0,23 m, 0,32 kg
Tüüp: Täpsustamata
Kirjastus: Peter Lang Publishing Inc
Kaane tüüp: Täpsustamata
Vorming: Traditsiooniline raamat
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: David L. Altheide
Ilmumisaasta: 2014
Lehekülgede arv: 200

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Media Edge: Media Logic and Social Reality New edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Media Edge: Media Logic and Social Reality New edition

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: EasyShop 4.4
(992 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

8. maist

000
Võimalikud tarneviisid
10493

Parimad pakkumised müüjalt KATARATA