1

Visible Learning for Social Studies, Grades K-12: Designing Student Learning for Conceptual Understanding

Täpsustused:
Autor: John Hattie, Julie Stern, Douglas Fisher, Nancy Frey
Lehekülgede arv: 192
Ilmumisaasta: 2020
Kauba ID: 18042329
4628
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

21. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

21. maist

000

Postkontor

21. maist

000

Kuller

21. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

21. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

21. maist

000

Postkontor

21. maist

000

Kuller

21. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Visible Learning for Social Studies, Grades K-12: Designing Student Learning for Conceptual Understanding

Help students move from surface-level learning to the transfer of understanding. How do social studies teachers maximize instruction to ensure students are prepared for an informed civic life? VISIBLE LEARNING (R) for Social Studies, Grades K-12 shows how the field is more than simply memorizing dates and facts-it encapsulates the skillful ability to conduct investigations, analyze sources, place events in historical context, and synthesize divergent points of view. The Visible Learning framework demonstrates that learning is not an event, but rather a process in which students move from surface-level learning to deep learning, and then onto the transfer of concepts, skills, and strategies. Encouraging learners to explore different facets of society, history, geography, and more, best practices for applying visible learning to social studies curriculum are presented through: A scaffolded approach, including surface-level learning, deep learning, and transfer of learning. Examples of strategies, lessons, and activities best suited for each level of learning. Planning tools, rubrics, and templates to guide instruction Teachers must understand the impact they have on students and select approaches to maximize that impact. This book will guide you through the process of identifying the right strategy for the right time to successfully move students through surface, deep, and transfer learning.

Üldine tooteinfo: Visible Learning for Social Studies, Grades K-12: Designing Student Learning for Conceptual Understanding

Kauba ID: 18042329
Kategooria: Ühiskonnateemalised raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,19 x 0,23 m, 0,36 kg
Kirjastus: SAGE Publications Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Sotsiaalteaduste raamatud
Autor: John Hattie, Julie Stern, Douglas Fisher, Nancy Frey
Lehekülgede arv: 192
Ilmumisaasta: 2020

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Visible Learning for Social Studies, Grades K-12: Designing Student Learning for Conceptual Understanding
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki