1

Understanding Media Economics 2nd Revised edition

Täpsustused:
Autor: Gillian Doyle
Lehekülgede arv: 232
Ilmumisaasta: 2013
Kauba ID: 12347505
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 739 x 9 kuus
5585
5585
739 / kuus
või
3 1863
Ilma lisatasudeta
Pakkumised teistelt müüjatelt (2):
6699
-
8419
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

29. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

29. maist

000

Unisend pakiautomaat

29. maist

000

Postkontor

29. maist

000

Kuller

29. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

29. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

29. maist

000

Unisend pakiautomaat

29. maist

000

Postkontor

29. maist

000

Kuller

29. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
KATARATA
6699
EasyShop
8419
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Understanding Media Economics 2nd Revised edition

"Expertly synthesizes economic theory and contemporary cases to both explain the structure of the contemporary media industry and shed insight on the significant challenges and controversies confronting the sector." - Lucy Kung, Oxford University and Jonkoping University "A wide-ranging, accessible introduction to media economics and their application to a broad range of media topics from advertising and business models to copyright, audience demand and public policy." - Chris Bilton, University of Warwick "An excellent textbook on media economics, which takes into account the full complexity of the subject matter in the context of structural, technological and creative transformations that characterise digital media." - Milan Todorovic, London Metropolitan University With the rapidly evolving digital media landscape, this second and completely revised edition of Understanding Media Economics moves beyond a sector-specific approach to media analysis, and instead focuses on the issues and imperatives that are now central to how economic forces impact on the media industries. Exploring themes such as innovation, digital multi-platform developments, the emerging importance of networks, branding and segmentation of market demand, strategies of risk-spreading, maximizing value within content, intermediation and rights management, corporate expansion and advertising, this book addresses and explains the key pressing questions and issues that are transforming contemporary media industries and markets. Gillian Doyle makes the economics of the media fascinating, compelling and easy to understand. This is essential reading for students of media economics, media management, media policy and courses across the cultural and creative industries.

Üldine tooteinfo: Understanding Media Economics 2nd Revised edition

Kauba ID: 12347505
Kategooria: Ühiskonnateemalised raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,02 x 0,17 x 0,24 m, 0,42 kg
Kirjastus: SAGE Publications Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Täpsustamata
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Gillian Doyle
Lehekülgede arv: 232
Ilmumisaasta: 2013

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Understanding Media Economics 2nd Revised edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Understanding Media Economics 2nd Revised edition

Pakkumised teistelt müüjatelt (2)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: KATARATA 4.6
(2143 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

22. maist

000
Võimalikud tarneviisid
6699
Müüja: EasyShop 4.4
(1020 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

15. maist

000
Võimalikud tarneviisid
8419

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos