Teaching Literacy in the Visible Learning Classroom, Grades K-5

Täpsustused:
Autor: Douglas Fisher, Nancy Frey, John Hattie
Lehekülgede arv: 272
Ilmumisaasta: 2017
Kauba ID: 12361140
7714
10057
-23%
Müüja: Minced 4.4
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
6999
Lisa korvi
806 / kuus

3 2572
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

21. maist

000

Postkontor

22. maist

199

Omniva pakiautomaat

22. maist

219

DPD pakiautomaat

22. maist

249

Smartpost pakiautomaat

22. maist

259

Kuller

22. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

22. maist

199

Omniva pakiautomaat

22. maist

219

DPD pakiautomaat

22. maist

249

Smartpost pakiautomaat

22. maist

259

Kuller

22. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
KATARATA
6999
Müüja: Minced 4.4

Toote kirjeldus: Teaching Literacy in the Visible Learning Classroom, Grades K-5

It could happen at 10:10 a.m. in the midst of interactive writing, at 2:30, when listening to readers, or even after class, when planning a lesson. The question arises: How do I influence students' learning-what's going to generate that light bulb Aha-moment of understanding? In this sequel to their megawatt best seller Visible Learning for Literacy, Douglas Fisher, Nancy Frey, and John Hattie help you answer that question by sharing structures and tools for effective literacy instruction that have high-impact on learning-and insights on which stage of learning they have that high impact. With their expert lessons, video clips, and online resources, you can deliver sustained, comprehensive experiences in phonics, guided reading, interactive writing, content-area discussions-in virtually all you teach: Mobilizing Visible Learning: Use lesson design strategies based on research that included 500 million plus students to develop self-regulating learners able to "see" the purpose of what they are learning-and their own progress. Teacher Clarity: Articulate daily learning intentions, success criteria, and other goals; understand what your learners understand, and design high-potency experiences for all students. Direct Instruction: Embrace modeling and scaffolding as a critical pathway for students to learn new skills and concepts. Teacher-Led Dialogic Instruction: Guide reading, writing, and thinking by using questioning and other teacher-led discussion techniques to help learners to clarify thinking, disagree respectfully, and reach consensus. Student-Led Dialogic Learning: Foster cognitive growth with peer-mediated learning -reciprocal teaching, QAR, fish bowl, and more. Independent Learning: Ensure that students deepen learning by designing relevant tasks that enable them to think metacognitively, set goals, and develop self-regulatory skills. Tools to Use to Determine Literacy Impact: Know what your impact truly is with these research-based formative assessments for K-5 learners. With Teaching Literacy in the Visible Learning Classroom, take your students from surface to deep to transfer learning. It's all about using the most effective practices-and knowing WHEN those practices are best leveraged to maximize student learning.

Üldine tooteinfo: Teaching Literacy in the Visible Learning Classroom, Grades K-5

Kauba ID: 12361140
Kategooria: Ühiskonnateemalised raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,02 x 0,19 x 0,23 m, 0,55 kg
Kirjastus: SAGE Publications Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Täpsustamata
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Douglas Fisher, Nancy Frey, John Hattie
Lehekülgede arv: 272
Ilmumisaasta: 2017

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Teaching Literacy in the Visible Learning Classroom, Grades K-5
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: KATARATA 4.7
(1399 ostja hinnangud)

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

30. maist

000
Võimalikud tarneviisid
6999