Autor: | Kate Jones |
Lehekülgede arv: | 120 |
Ilmumisaasta: | 2023 |
Kauba ID: | 19082373 |
researchED is an educator-led organization with the goal of bridging the gap between research and practice. This accessible and punchy series, overseen by founder Tom Bennett, tackles the most important topics in education, with a range of experienced contributors exploring the latest evidence and research and how it can apply in a variety of classroom settings. In this edition, Kate Jones considers various principles from cognitive science that can be used to enhance teaching and learning, including cognitive load theory, dual coding theory, interleaving, retrieval practice and spaced practice. Kate has sourced contributions from teachers and researchers including Jade Pearce, Sarah Cottingham, Adam Boxer, Jonathan Firth, Paul A. Kirschner, Pedro De Bruyckere and Lekha Sharma. Kate Jones is a teacher and an experienced leader. She is the author of seven books and is senior associate for teaching and learning at Evidence Based Education.
Kauba ID: | 19082373 |
Kategooria: | Ühiskonnateemalised raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,01 x 0,15 x 0,21 m, 0,1 kg |
Kirjastus: | John Catt Educational Ltd |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Tüüp: | Sotsiaalteaduste raamatud |
Autor: | Kate Jones |
Lehekülgede arv: | 120 |
Ilmumisaasta: | 2023 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.